احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی مازندران/بازگشت ترافیک به جاده ها\

احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی مازندران/بازگشت ترافیک به جاده ها

  • کد خبر: 216213
  • چاپ
  • انتشار: 08 فروردين 1398 - 18:15

استنادنیوز؛ رئیس پلیس راه مازندران در حال حاضر سطح جاده‌های مازندران ابری و خشک بوده و از لحاظ ترافیک نیز به‌صورت پرحجم و روان است.

علیرضا قدمی افزود: باتوجه به شرایطی که داریم همچنان احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد به‌طوری‌که روز گذشته نیز چندین مورد ریزش گزارش شد و باتوجه به این شرایط توصیه ما به رانندگان این است از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروزی هفته دوم نوروزی از شهر امروز در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا دو بامداد روز بعد روزهای پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

وی  بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا 2 بامداد روزهای جمعه نهم، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر ـ فیروزکوه ـ تهران ممنوع است.

قدمی در پایان خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید در واژگونی‌ها و خروج از جاده که 50 درصد تصادفات را تشکیل می‌دهد توجه کرد این است استفاده همه سرنشینان از کمربند ایمنی ضرورت دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار