آخرین وضعیت ایثارگران آسیب دیده سیل اخیر مازندران بررسی شد\

آخرین وضعیت ایثارگران آسیب دیده سیل اخیر مازندران بررسی شد

  • کد خبر: 216227
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1398 - 07:45

استنادنیوز؛ با حضور مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد مرکز،آخرین وضعیت بیمه ای ایثارگران آسیب دیده سیل مازندران مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران،محمود تبریزی مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد مرکز که به منظور بررسی وضعیت بیمه ای ایثارگران آسیب دیده سیل اخیر به مازندران سفر کرده است صبح دهم فروردین ماه به اتفاق مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و معاون تعاون بنیاد جلسه مشترکی با مدیران بیمه دی،کوثر و بانک دی استان برگزار کرد.
در این جلسه موضوعات مهم مربوط به خسارت وارد شده منازل مسکونی به ایثارگران آسیب دیده شهرهای سیمرغ،ساری،جویبار،میاندورود و نکاء،نحوه جبران خسارت،شیوه های ارائه خدمات بیمه ای جهت حل مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،ضرورت تعامل با بنیاد مسکن و بانک ها،برآورد میزان خسارت و اعزام کارشناسان بیمه دی و کوثر به مناطق سیل زده جهت بررسی میدانی از میزان خسارت بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.
در این جلسه مدیر کل بنیاد مازندران گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ارتباط سیل اخیر جهت رفع مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر آسیب دیده ارائه نمود.
در جریان سیل اخیر مازندران منازل مسکونی و تجاری 189 خانواده شهدا و ایثارگر دچار آسیب شده اند.
گفتنی است مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد مرکز پس از آن به اتفاق مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در مرکز توانبخشی امام علی(ع)حضور یافت و از نزدیک با جانبازان سرافراز قطع نخاعی دیدار و ضمن تبریک سال نو،با آنان به گفتگو پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار