هنوز از انتخاب دبیر فدراسیون والیبال خبری نیست!\

هنوز از انتخاب دبیر فدراسیون والیبال خبری نیست!

  • کد خبر: 216246
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 08:14

استنادنیوز؛ در حالی که سال ۱۳۹۸ از نظر تعداد مسابقات یکی از پرترافیک‌ترین سال‌ها برای فدراسیون والیبال است، اما همچنان خبری از انتخاب دبیر برای این فدراسیون نیست.

والیبال ایران امسال کار سختی را پیش رو دارد و باید با توجه به تقویم فشرده مسابقات در فواصل زمانی کوتاه خود را برای حضور در رقابت‌های متعدد از جمله لیگ جهانی و مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کند که همین موضوع، حساسیت کار برای فدراسیون والیبال ایران را چند برابر می‌کند. مسئله مهمی که به دلیل شرایط نه چندان مناسب حاکم بر فدراسیون والیبال نگرانی‌های اهالی و هواداران این رشته را بیشتر کرده است.

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در فدراسیون والیبال وجود دارد، نبود دبیر است. با روی کار آمدن افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال، زبردست به صورت همزمان در جایگاه نایب رئیس بانوان و دبیر امور فدراسیون را پیگیری می‌کند اما همانگونه که مشخص است، دبیری شغل و سمتی اجرایی است که وجودش برای پیشبرد امور و برنامه‌های اجرایی یک فدراسیون الزامی است و معمولاً یک شخص کار بلد به صورت متمرکز در این سمت فعال می‌شود.

تاکنون بارها در خصوص انتخاب دبیر فدراسیون والیبال شاهد بحث‌ها و نقدهایی از سوی کارشناسان و اهالی فن بوده‌ایم اما، هنوز از انتخاب دبیر فدراسیون والیبال خبری نیست! این در حالی است که افشین داوری پیش از آغاز تعطیلات نوروز ۱۳۹۸ به ایسنا گفته بود دبیر فدراسیون پیش از تعطیلات معرفی خواهد شد اما در حال حاضر چنین اتفاقی رخ نداده است.

موضوع مهم دیگری که وجود دارد، آغاز نشدن ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال است. فدراسیون والیبال به همراه چند فدراسیون دیگر با اجرا شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان رؤسای خود را از دست دادند اما، بر خلاف همه این فدراسیون‌ها که پیش از آغاز سال جدید رؤسای جدید خود را شناختند، هنوز حتی خبری از ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال وجود ندارد.

مسلماً برای اینکه والیبال ایران بتواند برنامه‌های خود را به خوبی پیش ببرد باید زیر نظر رئیس برنامه‌های خود را طرح ریزی و با وجود دبیر آن‌ها را اجرایی کند که بی توجهی به این دو موضوع مهم همچنان نگرانی‌های خانواده والیبال را بیش از پیش می‌کند.

دلیل اعلام نشدن زمان آغاز ثبت نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات فدراسیون والیبال و عدم معرفی دبیر فدراسیون فعلاً برای هیچکس مشخص نیست اما، وزارت ورزش و جوانان و افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که سال ۹۸ یکی از پر ترافیک‌ترین سال‌ها برای والیبال ایران است و باید این دو موضوع مهم هر چه سریع‌تر برطرف شوند.

امید می‌رود، وزارت ورزش شرایط ویژه والیبال را به عنوان یک رشته تیمی موفق در ایران درک‌کرده و هر چه سریع‌تر زمان شروع ثبت نام‌کاندیداها و زمان انتخابات را مشخص کند تا والیبال مسیر حرکت خود را هر چه سریع‌تر بشناسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار