بی پولی مانع حضور بانوان در مسابقات جهانی پینگ پونگ پلاتینیوم شد\

بی پولی مانع حضور بانوان در مسابقات جهانی پینگ پونگ پلاتینیوم شد

  • کد خبر: 216247
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 08:17

استنادنیوز؛ با وجود اینکه قرار بود بانوان پینگ پنگ باز ایران در تور جهانی پلاتینیوم قطر شرکت کنند اما این اتفاق نیفتاد.

 تور جهانی پلاتینیوم قطر از ششم فروردین ماه برگزار شد و قرار بود ایران در بخش بانوان و مردان نماینده داشته باشد اما نیما و نوشاد عالمیان تنها نمایندگان ایران در قطر بودند و هیچ کدام از بانوان علی رغم برنامه قبلی فرصت حضور در این مسابقات را نداشتند.

محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با ایسنا در این‌باره بیان کرد: قرار بود بانوان هم به قطر اعزام شوند. اما سطح این مسابقات خیلی بالا بود.

به گونه‌ای که در بخش مردان هم میعاد لطفی و امیرحسین هدایی را اعزام نکردیم. علاوه بر این بانوان باید بعد از تور عمان به لیگ ترکیه می‌رفتند. بنابراین ترجیح دادیم منابع مان را در جایی دیگر خرج کنیم که بانوان استفاده بهتری ببرند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی ناچار هستیم منابع مان را مدیریت کنیم. هرچند بانوان به قطر اعزام نشدن اما این منابع در جای بهتری برای آنها استفاده می‌شود. در تور عمان جز در بخش زیر ۲۱ سال نتایج خوبی به دست نیاوردیم و سطح قطر بالاتر بود. البته این دلیل نمی‌شود که به مسابقه و تورنمنت اعزام نشوند. بلکه آنها باید یا شرکت در تورهای مختلف آب دیده و آماده مسابقات رسمی همچون مسابقات آسیایی شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار