اجرای طرح کمک های داوطلبانه فرهنگیان استان به سیل زدگان\

اجرای طرح کمک های داوطلبانه فرهنگیان استان به سیل زدگان

  • کد خبر: 216250
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 11:34

استنادنیوز؛مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح کمک‌های داوطلبانه فرهنگیان استان به سیل‌زدگان خبر داد

به گزارش استنادنیوز به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «عسکری نیکزاد» با اعلام این خبر افزود: نوعدوستی و تلاش برای تسکین آلام مردم همواره یکی از دغدغه‌های فرهنگیان استان مازندران بود و این صنف نیز همانند سایر مردم در هنگامه دفاع مقدس و سایر بحران‌ها، دوشادوش آسیب‌دیدگان شتافتند و اجازه ندادند مصیبت‌دیدگان در زمان هجوم مشکلات احساس تنهایی کنند.

وی با اشاره به گرفتاری مردم شهرهای مختلف مازندران در اثر سیل اخیر خاطرنشان کرد: کمک و یاری فرهنگیان خواه به‌صورت مالی یا به‌صورت میدانی، برگ افتخار دیگری است که در کارنامه جامعه خدوم فرهنگیان استان خواهد درخشید.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در همین راستا تأکید کرد: جامعه فرهنگیان استان اقدام به اجرای طرح کمک داوطلبانه به سیل‌زدگان استان کردند به این شکل که حقوق یک تا سه روز خود را به خانواده‌های آسیب‌دیده در سیل هدیه می‌کنند.

نیکزاد از همکارانی که تمایل دارند در این امر خیر و طرح نوعدوستانه، مشارکت کنند خواست به امور مالی ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق سراسر استان مراجعه کرده یا با اعلام شماره ملی و کد پرسنلی به صورت تلفنی به امور مالی اداره، رضایت خود را برای شرکت در این طرح اعلام کنند.

شایان ذکر است بیش از یکصد مدرسه مازندران در سیل‌های اخیر آسیب دید و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اتفاق سایر مدیران شهرها و مناطق آسیب‌دیده از روزهای نخست فروردین، در این مدارس حاضر شدند و تدابیری اتخاذ کردند تا تمامی دانش‌آموزان امروز شنبه 17 فروردین در سر کلاس‌های درس حاضر باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار