حضور فعال شرکت غله منطقه 2 در ایام نوروز و کمک به آسیب دیدگان سیل مازندران\
  • روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 خبر داد:

حضور فعال شرکت غله منطقه 2 در ایام نوروز و کمک به آسیب دیدگان سیل مازندران

  • کد خبر: 216257
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 12:52

استنادنیوز؛شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تمهیدات لازم جهت ایام تعطیلات نوروز و همچنین کمک به سیل زدگان استان مازندران را فراهم نمود

سید محمد جعفری مدیرعامل این شرکت با اشاره به توریستی بودن استان مازندران و ترافیک سنگین جاده ای در ایام نوروز اظهار داشت: سهمیه نیمه اول فروردین 98 خبازی های استان بهمراه 720 تن سهمیه آرد فوق العاده جهت واحدهای خبازی کشیک، پیش از آغاز ایام عید به شهرستانها ارسال گردید. 

جعفری افزود: گندم مورد نیاز ایام پایانی سال 97 و همچنین نیمه اول فروردین 98 نیز تامین و جهت ارتقای کیفیت آرد و نان تولیدی با اختلاط مناسب در اختیار کارخانجات آرد قرار گرفت.
وی همچنین به توزیع شکر در ایام پایانی سال 97 اشاره کرد و گفت : بیش از 2هزار و 550 تن شکر حمل و تحویل عاملین معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت تنظیم بازار شد که این موضوع سبب کاهش قیمت شکر در استان مازندران گردید.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با اشاره به حمل یکپارچه شکر در استان گفت: این شرکت، شکر را به صورت حمل یکپارچه و با یک نرخ یکسان در همه شهرستانهای استان تحویل عاملین نمود.
سید محمد جعفری در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت کمک به حادثه دیدگان از سیل در استان مازندران گفت: شرکت غله مازندران بیش از 50 هزار قرص نان تهیه و در مناطق آسیب دیده از سیل استان توزیع کرد.
وی افزود: این شرکت با هماهنگی معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران و جهت حل مشکل دامداران مناطق آسیب دیده از سیل 130 تن سبوس در این مناطق توزیع نمود.
جعفری همچنین بیان داشت: بیش از 20 واحد خبازی واقع در مناطق آسیب دیده به سوخت دوم تجهیز شدند تا مشکلی در تامین بموقع نان مورد نیاز مردم بوجود نیاید.
مدیرعامل شرکت غله گفت: جهت جلوگیری از بوجود آمدن مشکل تهیه نان در روستاهای آسیب دیده با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان آرد کافی به این مناطق حمل و توزیع گردید.
وی خاطرنشان کرد : تمام مدیران ستادی و مسئولین نمایندگی شهرستان ها جهت پشتیبانی و ارائه خدمت به مردم شهرستانهای سیل زده حضور تمام وقت دارند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار