استمرار خدمات گازرسانی در همه شهرها و روستاهای سیل خیز مازندران \
  • با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان مازندران ؛

استمرار خدمات گازرسانی در همه شهرها و روستاهای سیل خیز مازندران

  • کد خبر: 216258
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 13:01

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از پایداری و وصل جریان گاز تمامی شهرها و روستاهای سیل خیز بهره‌مند از گاز استان خبر داد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، " جعفر احمدپور " با اشاره به اینکه سیلاب باعث بوجود آمدن خسارت هایی به تاسیسات زیربنایی گاز بویژه در شهرستانهای قائم شهر و زیرآب شد اظهار کرد: حضور به موقع مسئولین امر و ایجاد تمهیدات لازم، خوشبختانه تاکنون هیچگونه مشکلی برای تاسیسات گاز رسانی بوجود نیامده و با مدیریت صحیح انجام شده، گاز هیچ یک از شهرها و روستاهای استان قطع نشده و جریان گاز تمامی آنها وصل و استمرار دارد.

وی افزود: از روز اول بارش باران در استان همراه با مدیران شرکت و روسای ادارات گاز رسانی به طور مستمر تاسیسات گاز مناطق مورد نظر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم، تا مساله ای بوجود نیاید.

احمدپور تصریح نمود: خط تغذیه ۱۲ اینچی گاز منطقه بالاتجن قائمشهر که در جریان وقوع سیلاب روزهای نخست امسال دچار آسیب شده بود و گاز ۵۵ روستا قطع شده بود، با اقدام جهادی کارکنان واحدهای تعمیرات و امدادی بعد از مدت کوتاهی ترمیم و گاز مصرفی پایدار به خانه شهروندان انتقال یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران افزود : واحد بهره برداری ، امداد و تعمیرات شرکت گاز مازندران از نخستین روزهای وقوع سیل در مازندران به صورت شبانه روزی در حال بازرسی و کنترل خطوط شبکه گاز در نقاط حادثه دیده هستند تا گاز مصرفی شهروندان مازندرانی پایدار بماند.

احمدپور با اشاره به اینکه بهمراه اعضای اکیپ مهندسی و ستاد بحران استان ،ضمن حضور مستمر در طی این چند روز در اداره گاز شهرستان پل سفید سوادکوه اظهار داشت : با طغیان رودخانه تلار در شهرهای زیرآب و پل‌سفید که به خطوط شبکه 16 اینچ آسیب رسانده شده و این طغیان باعث قطع گاز این خط لوله نشده ولیکن آنرا از عمق 2 متری زمین به سطح آب آورده که با استاندارد نگهداری خطوط لوله همخوانی نداشته و باید هر چه سریعتر بر اساس استاندارد نگهداری خطوط ملی گاز بحالت اول در آید .

وی با بیان اینکه سیل، بخشی از خطوط تغذیه جمشید آباد زیرآب را تخریب نمود تصریح کرد : با برنامه ریزی که در طی این چند روز صورت گرفت مقرر گردید توسط پیمانکاران طرف قرارداد این شرکت بهمراه ماشینهای ساختمانی و بیل مکانیکی مسیر سیلاب را تغییر داده تا کار حفاری و مرمت این خطوط را به پایان برسانیم و شهروندان و ساکنین مسیر رودخانه از نعمت گاز ایمن و پایدار برخوردار شوند.

مدیر عامل گاز مازندران افزود : گاز همه مشترکین در این شهر بدون هیچ مشکلی وصل است به غیر از منازلی که در حاشیه رودخانه بنا به دلائل ایمنی و عدم حضور ساکنین قطع شده ، و آنهم بزودی وصل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به این‌که در سایر شهرهای این استان گاز به صورت پایدار است، تصریح کرد: مشکل افت فشار در بالا تجن قائم‌شهر نیز به دلیل آسیب دیدگی لوله ۱۲ اینچ که از رودخانه تلار عبور می کند با تلاش همکاران در واحد مهندسی و اجرا در حال ترمیم بود، اما سیل مجدد موجب عدم ترمیم کامل آن شد ،که البته از طریق بای پاس این مشکل جبران گردید .

احمدپور در پایان یادآور شد: لازم میدانم از مسئولین بزرگوار خصوصاً استاندار محترم، فرماندار و نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهری و مردم خوب و مهربان زیرآب که در طی این چند روز نهایت همکاری با بنده و همکاران و پیمانکاران عزیز نمودند تشکر نمایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار