انتخابات استانی راه نجات کشور/وضعیت مدیران دوتابیعتی مشخص شود/طرح انتقال آب خزر اجرایی نمی شود\

انتخابات استانی راه نجات کشور/وضعیت مدیران دوتابیعتی مشخص شود/طرح انتقال آب خزر اجرایی نمی شود

  • کد خبر: 216260
  • چاپ
  • انتشار: 17 فروردين 1398 - 15:04

استنادنیوز؛ نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: اگر انتخابات استانی شود یک نماینده حداقل ۸۰۰ تا یک میلیون رأی نیاز دارد و آن وقت قدرت چانه زنی افزایش می‌یابد.

قاسم احمدی لاشکی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه طرح انتقال آب دریای خزر هزینه کلانی دارد گفت: این پروژه شدنی نیست و دولت نمی‌تواند ۲۰ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه معاون محیط زیست دریایی معتقد بود طرح انتقال آب دریای خزر آسیب جدی به محیط زیست منطقه وارد می‌کند گفت: خانم فرشچی مردانه برابر این طرح ایستاد و در نهایت برکنار شد.

احمدی با اظهار اینکه انصافاً دولت در کنار سیل زدگان قرار دارد گفت: در کنار دولت، بسیج، سپاه و دیگر گروه‌ها تلاش‌های مضاعفی به خرج داده اند.

این نماینده مجلس درباره استانی شدن انتخابات گفت: انتخابات چه استانی یا منطقه‌ای باشد تلاش را خواهیم انجام داد اما راهکار برون رفت از مشکلات کنونی، استانی شدن انتخابات است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: اگر انتخابات استانی شود یک نماینده حداقل ۸۰۰ تا یک میلیون رأی نیاز دارد و آن وقت قدرت چانه زنی افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت شوراها افزود: در حال حاضر شوراها، شورای شهرداری‌ها هستند درحالی که راه نجات کشور و تقویت نظارت مجلس، استانی شدن انتخابات است.

وی درباره مشکل سقوط سنگ در روستای منجیر کجور گفت: مشکل جابجایی ۳۵ خانوار روستای منجیر همچنان وجود دارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برند زیرا اگر سقوط سنگ مردم را دچار مشکل کند باید پاسخگو باشند.

احمدی با تاکید براینکه وضعیت مدیران دو تابعیتی باید مشخص شود گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس این موضوع را طرح سوال کرده اند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار