186 روستا و 3 شهر از نعمت گاز طبیعی در سال گذشته بهره مند شدند\
  • مدیرعامل شرکت گاز مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان:

186 روستا و 3 شهر از نعمت گاز طبیعی در سال گذشته بهره مند شدند

  • کد خبر: 216266
  • چاپ
  • انتشار: 18 فروردين 1398 - 10:59

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان گفت : در سال گذشته 186 روستا و 3 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند .

به گزارش استنادنیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش تمام کارکنانی که ایثارگرانه در سخت ترین شرایط کار می کنند ، تصریح داشت: استمرار گاز و خسارات اندک به تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در سیل اخیر را نشان دهنده سطح بالای استانداردها و آمادگی شرکت گاز برای مدیریت شرایط بحران دانست .

وی با اشاره به حضور و تلاش شبانه روزی و همراهی کارکنان در چند روز گذشته شرایط بحرانی مناطق سیل زده افزود : دست یابی به موفقیت و اهداف سازمان در ایام سیل تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر شد.

احمدپور اظهار داشت: امروز وظیفه تک تک ما خدمت بی‌منت به مردم است که با جان و مالشان این نظام مقدس را در همه حال حمایت و پشتیبانی کردند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

مدیر عامل گاز مازندران با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان در مسیر تحقق اهداف سازمانی تصریح داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند اهداف سازمانی را محقق کنند.

وی خواستار کار گروهی و نظم در انجام امور محوله شد و گفت: زنجیره موفقیت با ارتقاء سطح دانش، برخورداری از برنامه و کار گروهی تکمیل می شود بنا بر این هیچ هدفی جز با هماهنگی بین اجزا و تلاش گروهی محقق نخواهد شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار