وظیفه مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است\
  • مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع فرماندهان بسیج :

وظیفه مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است

  • کد خبر: 216267
  • چاپ
  • انتشار: 18 فروردين 1398 - 11:04

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز مازندران در جمع فرماندهان و اعضای شورای بسیج گفت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا با خدمت رسانی بی منت به مردم ، از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده حراست کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " اظهار داشت: بسیج مسئولیتی در قالب خدمت رسانی بی منت به مردم ،مهمترین پدافند غیر عامل در برابر دسیسه‌های دشمنان است.

وی افزود : کار کردن از سر دلسوزی و اخلاص، نعمت و برکتی است که پاسداران از این نعمت برخوردارند .

احمدپور توجه به بحث مستندسازی در فعالیت های سازمانی را مهم دانست و گفت : یکی از اقداماتی که به نظر ساده و پیش و پا افتاده می نمایاند ولی دارای پیچیدگی، ظرافت کاری بوده و از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد مستندسازی است که متاسفانه این اقدام مهم در کمتر مورد توجه جدی واقع می‌شود.

در این نشست " سید حمزه عمادی " فرمانده بسیج شرکت گاز مازندران با تبریک سال رونق تولید و فرارسیدن اعیاد شعبانیه از تلاش مدیران سازمان و کارکنان خدوم در امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل های اخیر تشکر کرد.

وی با اشاره به سرکشی از خانواده کارکنانی که در سیل درگیر بودند گفت: این اقدامات نهایتا منجر به رضایتمندی و خوشحالی خانواده ها شده است.

عمادی افزود : جنگ روانی، تهاجم فرهنگی، تغییرات در ذائقه دشمنی‌ها، بیوتروریسم و خرابکاری‌ها در بخش نرم افزاری از شیوه‌های جدید دشمنان است.

وی در پایان گفت: در سال جدید باید عزم خود را جزم کنیم تا بعنوان سرباز نظام اسلامی و نظام ولایی، بیش از پیش برای اجرای برنامه ها و مأموریت های محوله در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تلاش کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار