اولتیماتوم معاون استاندار به بانک های مازندران /مردم در سیل اخیرخسارت دیدند/پرداخت تسهیلات به دور از بروکراسی اداری\

اولتیماتوم معاون استاندار به بانک های مازندران /مردم در سیل اخیرخسارت دیدند/پرداخت تسهیلات به دور از بروکراسی اداری

  • کد خبر: 216274
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1398 - 07:57

استنادنیوز؛ معاون استاندار مازندران گفت: تسهیلات تعمیرات و بازسازی از مصوبات هیأت وزیران است که به بانک‌ها اعلام شد و باید به دور از بروکراسی اداری عمل شده و هر بانکی ضعیف عمل کند؛ پیگیری و برخورد قانونی می‌شود.

حسن خیریان‌پور،  در جلسه بررسی مشکلات سیل شرق مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر اظهار کرد: برای هزار و 100 مسکن و منزل خسارت دیده در استان مازندران 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام خسارت شده است که تاکنون 20 درصد از این خسارت‌ها پرداخت شد.

وی افزود: با جدیت پیگیر امور مربوط به سیل‌زدگان هستیم و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات سیل‌زدگان و بازسازی باید در دستور کار جدی مسؤولان بوده و واحدهای مختلف بیمه‌ای برای پرداخت خسارت وارد عمل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران با اعلام اینکه پرداخت معیشتی برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده، بخش دیگری از کمک‌های ما به سیل‌زدگان است؛ یادآور شد: تاکنون  برای 4 هزار واحد در استان مازندران پرداخت معیشتی انجام شد.

خیریان‌پور گفت: تلاش داریم تا پرداخت‌ها از سمت معیشتی تغییر و به سمت پرداخت خسارت‌ها عبور کنیم که شرکت‌های بیمه‌ای وارد عمل شده و بانک‌ها برای ارائه تسهیلات با قوت وارد عمل شوند.

وی با اعلام اینکه مردم در سیل خسارت دیدند و باید برای جبران خسارت با جدیت وارد شد، تصریح کرد: تسهیلات تعمیرات و بازسازی از مصوبات هیأت وزیران است که به بانک‌ها اعلام شد و باید به دور از بروکراسی اداری عمل شده و هر بانکی ضعیف عمل کند؛ پیگیری و برخورد قانونی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به تلاش برای رفع خسارت‌ها، بازسازی و رفع مشکلات مردم در نقاط سیل‌زده خاطر نشان کرد: 12 شهرستان مازندران در سیل اخیر خسارت دیده‌اند و نباید از کمک‌های مردمی، ادارات، نهادها و خیران و بخش خصوصی غفلت شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: باید تلاش شود تا با همت بلند مردم و مسؤولان از این بحران‌ها عبور و برای رشد و شکوفایی و جبران خسارت‌ها گام برداشته شود.

خیریان‌پور افزود: با توجه به شرایط بحران و عمق خسارات وارده به مردم در سیل اخیر، باید با تسهیل امور کمک‌کار مردم بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارات به بیمه‌گزاران پرداخت شود.

وی گفت: استانداری به صورت روزانه روند پرداخت‌ها را کنترل و گزارش‌گیری می‌کند تا با رفع مشکلات و موانع، توسعه و آرامش در جامعه حاکم شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار