میزبانی 300 امامزاده مازندران از برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)\

میزبانی 300 امامزاده مازندران از برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع)

  • کد خبر: 216277
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1398 - 12:21

استنادنیوز؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 300 امامزاده مازندران از برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع) میزبانی می کنند.

به گزارش استنادنیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی اظهار کرد: همه ائمه خیرخواه مردم بودند و خداوند برای اینکه انسان ها را هدایت نماید پیشوا و رهبر برای آنان قرارداده است و ائمه طاهرین پیشوایان دین انسان ها هستند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: قرآن کریم پیامبر را بعنوان اسوه حسنه معرفی می نماید و ائمه معصومین هم مانند پیامبر الگوی تمام نما برای بشریت بوده و هر کس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد.
حجت الاسلام حیدری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن میلاد امام حسین(ع)، تصریح کرد: جشن میلاد امام حسین (ع) در 300 بقعه و امامزاده مازندران برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این جشن ها در شب و روز ولادت امام حسین (ع) برگزار می شود، گفت: جشن میلاد امام حسین (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه برنامه های متعدد و جذابی در نظر گرفته شده است تا این جشن با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود، اظهار داشت: ایستگاه های صلواتی نیز در این روز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار