مازندران در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی هم خواهد درخشید\
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در بازدید سرزده از کتابخانه عمومی نوشهر:

مازندران در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی هم خواهد درخشید

  • کد خبر: 216286
  • چاپ
  • انتشار: 19 فروردين 1398 - 14:27

استنادنیوز؛ولیپور با همراهی معاونین و گروهی از کارشناسان ستادی بصورت سرزده از کتابخانه عمومی صاحب الزمان(عج) نوشهر بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان  با همراهی معاونین و گروهی از کارشناسان ستادی بصورت سرزده از کتابخانه عمومی صاحب الزمان(عج) نوشهر بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی عملکرد کتابخانه، با هر یک از کتابداران به گفتگوی جداگانه پرداخت و نظرات و پیشنهادات آنها را در رابطه با مسائل کاری و برنامه های فرهنگی جویا شد.

ولیپور در این بازدید با اشاره به آغاز نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان، اظهار داشت: مازندران مانند سال های گذشته در این جشنواره هم خواهد درخشید و با فعالیت کتابداران و استقبال گسترده مردم در شهرها و روستاها، شاهد بزرگترین جریان کتابخوانی استان بطوریکه نشاط فرهنگی با معرفت رضوی اجین شود، خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین(ع) بویژه حضرت رضا(ع) و شناسایی و معرفی کتاب های فاخر متبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) از اهداف اصلی این جشنواره می باشد که در بخش های موضوعی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ) (ع) است که امسال بطور ویژه موضوع حضرت ابن الرضا، امام جواد(ع) هم لحاظ گردیده است.

وی با بیان اینکه بزودی نحوه برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تشریح خواهد شد، گفت: کتابخانه های عمومی در مدت برگزاری این جشنواره به پایگاه هایی برای ترویج فرهنگ رضوی تبدیل خواهند شد و کتابداران مفتخر هستند که بعنوان خادمین امام رضا(ع) این جشنواره را با شور و نشاط و پویایی و رغبت برگزار کنند.
ولیپور در پایان این بازدید از زحمات رئیس اداره و کتابداران نوشهر قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با همین وحدت رویه و همدلی و صمیمیت، کار خود را با نتایج درخشان تر ادامه دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار