برنامه های بنیاد مازندران به مناسبت روز جانباز تشریح شد\

برنامه های بنیاد مازندران به مناسبت روز جانباز تشریح شد

  • کد خبر: 216291
  • چاپ
  • انتشار: 20 فروردين 1398 - 07:36

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران طی گفتگویی برنامه های بنیاد را در روز جانباز تشریح کرد.



به گزارش ایثارواحد مازندران ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی گفتگویی برنامه های بنیاد مازندران را در روز جانباز تشریح کرد.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه جانبازان نماد صلابت و اسناد پرافتخار کشور هستند اظهارداشت: جانبازان سرافراز در دفاع از میهن ، نظام و انقلاب ،عضوی از اعضای بدن خود را تقدیم کردند تا آرامش و امنیت و آسایش در جامعه فراهم گردد.
وی با اشاره به اینکه جانبازان راویان زنده و سفیران واقعی حماسه 8 سال دفاع مقدس هستند اظهارداشت: قدردانی ، تکریم و تجلیل از جانبازان عزیز و ترویج فرهنگ جانبازی در جامعه ، مهمترین رسالت امروز ما محسوب می گردد.
مظلومی ضمن ارج نهادن به مقام والای جانبازان عزیز و ضرورت تکریم از این عزیزان اظهارداشت: به مناسیت روز جانباز و به منظور قدرشناسی و تجلیل از زحمات آنان ، طرح سپاس (( علمداران حماسه )) در 22 شهرستان مازندران اجرا می گردد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: دیدار از جانبازان عزیز با هماهنگی و محوریت بنیادهای تابعه توسط فرمانداران ،ائمه جمعه و مسئولین ادارات و نهادها همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز صورت می گیرد.
وی با اشاره به اعزام پیام آوران ایثار به دستگاهها و مدارس استان اظهارداشت: مراسم و برنامه هایی که به مناسبت بزرگداشت روز جانباز برگزار می گردد پیام آوران ایثار متشکل از جانبازان عزیز جهت روایتگری به دستگاهها ، دانشگاهها و مدارس استان اعزام و به خاطره گویی می پردازند.
مدیر کل بنیاد مازندران دیدار با جانبازان قطع نخاعی در مرکز توانبخشی امام علی (ع) ، برگزاری مسابقات ورزشی ، تبلیغات محیطی و شهری، آذین بندی و برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات و دستگاهها را از دیگر برنامه های بنیاد در روز جانباز عنوان کرد.
مظلومی گفت: مصاحبه رادیویی با جانبازان ، نشست هم اندیشی با جانبازان عزیز ، خاطره گویی توسط جانبازان در نماز جمعه ، استفاده از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص (( مقام و منزلت جانباز))در سربرگ مکاتبات و اتوماسیون اداری ، اطلاع رسانی و درج بیانیه ، تهیه کلیپ و تیزر در ارتباط با روز جانباز در این ایام صورت می گیرد.
مدیر کل بنیاد مازندران از برگزاری گردهمایی جانبازان در استان خبرداد و اظهارداشت: به مناسیت روز جانباز گردهمایی جانبازان سرافراز این اسوره های ایثار و استقامت و خانواده های آنان همراه با ویژه برنامه های فرهنگی و ... در 22 شهرستان مازندران برگزار می گردد.
مظلومی یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای جانباز و متوفی را گرامیداشت و به ارواح پاک و مطهر آن سرو قامتان جاودانه تاریخ درود فرستاد و بر تداوم راه و زنده نگه داشتن فرهنگ آنان از سوی آحاد جامعه تاکید کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار