پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز\

پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز

  • کد خبر: 216300
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 10:39

استنادنیوز؛عسکری نیکزاد به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز پیامی صادر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، «نیکزاد» به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و روز جانباز، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سوم و چهارم ماه شعبان المعظم، مصادف است باولادت با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگ جانباز کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) که به منظور گرامیداشت این ایام مبارک از آنها با عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد می شود. به راستی در نگاه مردم قدرشناس ایران و از منظر عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) پاسداران، نمونه‌ای از سربازان سیدالشهدا (ع) هستند و جانبازان عزیز، نشانه‌هایی از دلیری، صبوری و ولایت پذیری حضرت عباس(ع) را به یادگار دارند.

پاسداران و جانبازان معظم ایران سرافراز که سمبل حرّیت، آزادگی و فداکاری اند، همواره در حیات درخشان انقلاب اسلامی، سال‌های پرافتخار دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه دفاع از حریم ولایت و اقتدار ملی تاثیر به سزایی داشته‌اند و مدافع شایسته مردم و میهن اسلامی‌مان به شمار می آیند.

بی گمان آسایش امروز مردم ایران زمین، مرهون تلاش و فداکاری مردان مبارز و نستو‌هی است که با از خودگذشتگی، در راه عزت و افتخار کشور، مردانه کوشیدند.

اینجانب ضمن سپاسگزاری از همه فداکاری‌های دلیرمردان عرصه ایثار، صبوری و جانفشانی، ایام خجسته شعبانیه و مناسبت‌های فرخنده این ماه را به محضر پاسداران شریف و جانبازان گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان، بالندگی ایران عزیز اسلامی را مسالت دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار