لغو جشن روز پاسدار در سپاه کربلا برای همدردی با مردم سیل زده استان و کشور\
  • در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلا آمده است؛

لغو جشن روز پاسدار در سپاه کربلا برای همدردی با مردم سیل زده استان و کشور

  • کد خبر: 216304
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 11:06

استنادنیوز؛فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با صدور بیانیه ای ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، از لغو برگزاری جشن روز پاسدار در سپاه کربلا به خاطر همدردی با مردم سیل زده مازندران و استانهای کشور خبر دادند.


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت سوم شعبان زادروز فرخنده بزرگ پاسدار اسلام ، حضرت امام حسین(ع) و گرامی داشت روز پاسدار، فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران بیانیه مشترکی صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ ای پاسدار، ای نگبان مرزها، ای طلایه­دار سپاه اسلام، ای آنکه نامت در سپیده صبح جاری است، در لحظه لحظه­های غرورآفرین وطنمان جای داری. آنگاه که خونابه ستم بر دیوارهای شهرمان رنگی دیگر زده بود قامت استوارت را می­دیدیم که دلیرانه بر دشمن می­تاختی و آنگاه که شهرمان رنگ و بوی تجاوز گرفت جان بر کف نهادی و سینه در مقابل دشمن دون سپر کردی. ای دیر آشنای غریب! در تو و در لحظه­های غربتت بوی خوش جبهه را استشمام کردیم و یافتیم دلاوری و از خودگذشتگی جوانانی را که منتظر اشارت رهبر بودند تا جان خویش را برای حفظ کیان اسلام و شریعت بنهند. در حماسه آفرینی­های شورانگیز و عشق­آفرینت بوی خوش شهادت را به کام جان خریدیم و رنگ سرخ وصل را دیدیم و اینک در آینه روزی که با نام تو رقم خورده دلاوریها و از خودگذشتگی­هایت را پاس می­داریم و بر قامت استوارت سلام می­فرستیم.

همان کسانی که امام خمینی(ره) معمار بزرگ انقلاب درباره آنها فرمود، پاسداران از ارکان کشور هستند، مجاهدانی که هم در پشت جبهه­ها و هم در جبهه­های نبرد علیه کفار مجاهدت می­کنند. پاسداران همان مجاهدان فی­سبیل­ا... هستند که مقامشان بزرگتر از آن است که گوهر زیبای عمل خود را به عیار پست دنیا محک بزنند، آنان فرزندان دفاع مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث کشورند.

پاسداران از خالصترین و بالنده­ترین نیروهای توانمند انقلاب به شمار می­روند، پاسدارانی که همه چیز را در رابطه با خدا می­بینند و به همین جهت است که از مرگ هراسی ندارند و شهادت را برای خود و یاران فداکارشان فوز عظیم می­دانند. پاسداران از ذهنیتی پاک و بی­آلایش برخوردارند، در ذهنیت پاسداران حسابگریهای سیاسی و قدرت­طلبی و منزلت­جویی هیچگونه جایگاهی ندارد، بخاطر همین ویژگی­هاست که آنان در مقام رفیع وارستگی می­توانند به سبکی کبوتری سپید بال در آسمان شهادت اوج بگیرند و بال خود را به شفق سرخ انقلاب رنگین سازند.

سوم شعبان روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز اباعبدا... الحسین(ع) است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهداء کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی­امیه نجات داد، اگر فداکاری پاسداران عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی­اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت. اولین پیام امام خمینی(ره) به مناسبت روز پاسدار در سوم شعبان سال 1399 ه . ق ، 7 تیر 1358

شما که اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستید باید توجه کنید آن چیزی که شما را از ارتش مجهز مدرن مجرب از همه جهت کامل، ممتاز می­کند ایمان و تعبد است، یعنی اعتقاد به غیب و تأثیر فعل و انفعالات غیبی که در اختیار من و شما نیست و راه رسیدن به آن و کلید رمزش عبارت از تقواست. ( امام خامنه­ای(حفظ ا...) 29/06/69)

روز پاسدار روز آنان که با پروانه حضورشان به دور شمع وطن غیرت حسینی را از کربلا تا قله­های دماوند به دوش میکشند، بر آنانکه از جنس شهیدان و هم­پیمان با امام حسین(ع) و از نسل فصل سرخ استقامتند را خدمت شما همکار محترم صمیمانه تبریک عرض می­نمائیم و امیدواریم در پناه ایزد منان در انجام رسالت پاسداری تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه­ای(حفظ­ا...) موفق و مؤید باشید.

در ضمن به جهت همدردی بامردم سیل­زده استان و کشور مراسم جشن روز پاسدار برگزار نمی­گردد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار