مدیر بندرامیرآباد با مسئولین استانی و شهرستان بهشهر دیدار کرد\
  • به مناسبت فرا رسیدن سال نو:

مدیر بندرامیرآباد با مسئولین استانی و شهرستان بهشهر دیدار کرد

  • کد خبر: 216305
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 11:10

استنادنیوز؛به مناسبت فرا رسیدن سال نو ، مهندس رضوانی به صورت جداگانه با مسئولین و مقامات ارشد استان و شهرستان بهشهر دیدار کرد

به گزارش واحد اطلاعات اخبار و روابط عمومی ؛ مدیر و معاونین منطقه ویژه اقتصادی بندرامیر آباد با حضور در دفتر استاندار مازندران با ایشان دیدار کردند.

مدیربنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تبیین عملکرد بندر امیرآباد در سال گذشته پرداخت و یادآور شد بندر امیر آباد بعنوان مهمترین بنگاه اقتصادی استان مازندران با وجود کارخانه های متعدد تولید کالا ، نقش تاثیرگذاری را در رشد اقتصادی و افزایش اشتغال در سالی که مزین به شعار " رونق تولید " می باشد ایفاء خواهد کرد.

مهندس سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ به لحاظ میزان تخلیه و بارگیری کالا ، تعداد شناورهای ورودی و ... توانستیم رکوردهای بی سابقه ای را به ثبت برسانیم اظهار داشت امیدواریم بتوانیم با تعیین خط مشی راهبردی در حوزه واردات و صادرات کالا از بازار مصرف ۳۰۰ میلیون نفری کشورهای حوزه دریای خزر و CIS به نحوه بهینه استفاده شود.

وی همچنین از اقدامات بندر امیرآباد در کمک به سیل زدگان استان های مازندران و گلستان اشاره کرد و یادآور شد در راستای وظایف اجتماعی و بشر دوستانه، این بندر با ارسال کمک های امدادی از قبیل قایق و لایف جاکت و تامین بخشی از مایحتاج به مردم منطقه کمک رسانی انجام پذیرفت و در راستای دستور مدیر عامل سازمان با حضور میدانی در مناطق سیل زده خصوصا منطقه آق قلا و گمیشان دو دستگاه بیل مکانیکی و لایروب سازمان در محل گرگانرود استقرار و مشغول لایروبی بوده و امیدواریم با کمک همه مسئولین هر چه سریعتر مشکل سیل زدگان مرتفع گردد.

مدیر بندر امیر آباد همچنین در ادامه دیدار های خود در دفتر مدیر کل دادگستری استان حاضر و سال نو را نیز به ایشان تبریک گفت.

مدیر و معاونین منطقه ویژه اقتصادی بندرامیر آباد با حضور در دفتر امام جمعه ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهشهر نیز با ایشان به گفتگو نشستند و ضمن تبریک سال نو به تشریح عملکرد یکساله بندر پرداختند و بر ارتقاء همکاری بندرامیرآباد و دادگستری شهرستان بهشهر جهت تسریع در امور قضایی و تسهیل در برقراری امنیت بندر تأکید شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار