بیانیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسیت روز جانباز\

بیانیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسیت روز جانباز

  • کد خبر: 216308
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 12:32

استنادنیوز؛ روابط عمومی ینیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) روز جانباز ، بیانیه ای بشرح ذیل صادر کرده است:


بیانیه روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسیت روز جانباز
 
تاریخ پر افتخارانقلاب اسلامی ایران سرشار از لحظاتی است که یکپارچگی ، وحدت،انسجام ،جانفشانی و از خود گذشتگی فرزندان برومند و شجاع ایران اسلامی را در دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در عرصه ها و صحنه های گوناگون به نمایش گذاشته است.
بی تردید روحیه دشمن ستیزی ملت بزرگ ایران ، قدرت های استکبار و سلطه طلب را به وحشت انداخت و در این میان دوران دفاع مقدس و هشت سال حماسه آفرینی ، رشادت و ایثارگری در راه وطن ، مقطعی درخشان و تاریخ ساز به شمار می رود که بدست توانمند فرزندان غیور کشور ما رقم خورده است.
چهارم شعبان (( روز جانباز)) فرصت مناسبی برای قدرشناسی از سروقامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی است که با تقدیم عضوی از بدن خویش ، از کیان اسلامی مان جانانه و غیرتمندانه محافظت و دفاع کردند.
جانبازان با فداکاری ، شجاعت و ایثارگری در دوران دفاع مقدس ، همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می درخشند و با تاسی از علمدار دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع) به الگوی ماندگار صبر و استقامت تبدیل شدند.
اینان ، عاشقانه ، با اراده و عزمی راسخ ، ایمانی قوی و باور اعتقادی ،قدم در راه جانان نهادند و سرافرازانه در آستان ولایت شدند و دل به رضای ربوبی سپردند.
چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز را به بزرگ جانباز انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری مد ظله العالی ، جانبازان صبور و مقاوم و خانواده های بزرگوار این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده ، و به ارواح مطهر و پاک جانبازان شهید و متوفی خطه لاله خیز این استان درود می فرستیم و صحت و سلامتی و شفای عاجل را برای تمامی جانبازان سرافراز از خدای متعال آرزومندیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار