آیت الله طبرسی ؛ جانبازان سند حقانیت نظام هستند\

آیت الله طبرسی ؛ جانبازان سند حقانیت نظام هستند

  • کد خبر: 216309
  • چاپ
  • انتشار: 21 فروردين 1398 - 12:36

استنادنیوز؛ نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار و تکریم از سه جانباز 70 درصد در ساری گفت: جانبازان سند حقانیت نظام هستند و اینان با صبر و مقاومت خویش ...


 
به گزارش ایثارواحد مازندران،حضرت آیت اله نوراله طبرسی نماینده ولی فقیه ، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه ساری به اتفاق مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و زیبافر رئیس بنیاد ساری به مناسبت ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز و به منظور تعظیم و تکریم به مقام والای جانبازان ((این رادمردان خستگی ناپذیر جهاد و ایثار)) عصر روز سه شنبه بیستم فروردین ماه در شهرستان ساری از بانوی جانباز 70 درصد حاجیه خانم زهره قایخلو ، آزاده جانباز هفتاد درصد حاج حسن مستشرق(برادر شهید حجت ا... مستشرق) و جانباز سرافراز هفتاد درصد احمد خداشناس دیدار و عیادت نموده و به پاس قدرشناسی ، از این سه اسوه صبر و مقاومت تجلیل به عمل آورد.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده و سند حقانیت نظام هستند گفت: یکی از بزرگترین مقام معنوی و سیر و سلوک جانبازان این است که با صبر و مقاومت خویش ، راضی به رضای حق تعالی هستند .
آیت اله طبرسی افزود: جانبازان در راه هدف و آرمان خویش مثل کوه استوار ، محکم و ثابت قدم ماندند و به جانبازی خود افتخار می کنند لذا دیدار با این عزیزان و شنیدن صحبت های آنان یک درس ، پند و اندرز و سرمشق برای همه ما محسوب می گردد.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز نباید شهدا و جانبازان را فراموش کنیم چرا که فداکاری و حماسه ای که آنان خلق کردند همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد. وی تصریح کرد: ما باید رشادت ها و مجاهدت شهیدان گرانقدر و ایثارگران را ارج نهاده و پاس بداریم و امانت دار خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و آزادگان باشیم و این سرمایه گرانسنگ ((ایثارگری و روحیه شهادت طلبی )) را به آیندگان بسپاریم.  
  آیت اله طبرسی گفت: این توفیقی بزرگ است که به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می رویم تا دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این سه دیدار گفت: این دیدارها در راستای تجلیل و تقدیر و قدردانی از علمداران حماسه همزمان با بزرگداشت روز جانباز صورت گرفته است.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: به همین منظور ائمه جمعه شهرهای مازندران با هماهنگی بنیادهای تابعه ضمن دیداراز جانبازان عزیز ، مسائل آنان را بررسی خواهند کرد.
مظلومی از همه مدیران دستگاهها خواست تا در روز جانباز از جانبازان گرانقدر که مردانه و شجاعانه برای سربلندی کشور خود افتخار آفریدند دیدار و از آنان تجلیل نمایند.  



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار