هدف دشمن این است که جامعه مارا به سویی ببرد که بگوید اگر سپاه نباشد مشکل شما حل می شود\
  • مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در دیدار استاندار مازندران در سپاه:

هدف دشمن این است که جامعه مارا به سویی ببرد که بگوید اگر سپاه نباشد مشکل شما حل می شود

  • کد خبر: 216321
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1398 - 14:36

استنادنیوز؛نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گفت:دشمن به دنبال این است که جامعه ما را ببرد به سمت و سویی که بگوید اگر سپاه نباشد مشکل شما حل می شود. قبلا می گفتندهسته ای و بعد شد موشکی الان هم شد سپاه

به گزارش استنادنیوز ،حجه الاسلام والمسلمین غلامی در این دیدار با خیر مقدم به حضور استاندار ، معاونین، مدیران کل و فرماندار مرکز مازندران، مهمترین کار در نظام اسلامی را خدمت به مردم دانست و از همدلی و همراهی استاندار با سپاه و بسیج در ماجرای امداد رسانی به مردم در سیل اخیر استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامی دراین دیدار گفت:  با عرض سلام و آرزوی صحت و سلامتی برای شما بزرگواران خوش آمد و خیر مقدم عرض می کنم به محضر تک تک شما عزیزان مخصوصا استاندار محترم و بزرگوار. امیدوارم اعیاد خجسته برای امت ایام پرخیرو برکتی باشد .
وی با بیان اینکه ماه شعبان منسوب به پیامبر اکرم (ص)است و حضرت فرمودند اگر کسی یک روز در ماه شبعان روزه بگیرد بهست براو لازم است، ادامه داد:مناسبت هایی که در این ایام واقع شده، ولادت اباعبدالله که این روز را روز پاسدار نام گذاشتند. ولادت پرچمدار و علمدار نهضت کربلا حضرت عباس ولادت پرچمدار پیام رسان کربلا حضرت سجاد و ولادت جوان رعنا و رشید و شهید کربلا حضرت علی اکبر و ولادت حضرت ولی عصر اروحناه له فداه که شب نیمه شعبان است و به شب قدر تعبیر شده است.
این مسئول یادآور شد:از این فرصتهای گرانبهایی که خداوند برای ما قرار داده انشاء الله بهره ببریم و مهم ترین آن خدمت به مردم و نظام است و از همین جهت باید خسته نباشید عرضم کنم خدمت استاندار و شما عزیزان در حادثه سیل پایان سال گذشته و اوایل سال جدید اتفاق افتاد و الحمدالله با همدلی و همکاری و حضور در صحنه همه کسانی که می توانستند اثر گذار باشند آلام مردم را کمتر کنند . انشاء الله با این همدلی ها و هماهنگی ها و تدبیر درست به انجام برسد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اینکه در این ایام افتخار دادندو با لباس سبز پاسداری بودند ، تصریح کرد:مستحضرید که بواسطه یک اقدام احمقانه که دشمن انجام داد این وضعیت به این شکل در آمده از دیروز که شاهد صحنه مجلس و دولت و دانشگاه و مردم هستیم یقینا دشمن فکر نمی کرد این اتفاق بیتفتد من چند نکته عرض کنم تحت عنوام مبنای تضاد آمریکا و ایران.مقابله ما با آمریکا یا آمریکا با ایران هیچ فرقی هم نمیکند اول یا آخر، محتوایی و ماهوی است. لذا بسادگی قابل حل نیست . ماهیت امریکا کفر و الحادی است و ماهیت انقلاب و نظام توحیدی است و نظام کفر و الحاد و نظام توحیدی نمی توانند کنار هم قرار بگیرند. مبنای تقابل و تضاد ما با امریکا این است. ما حاکمیت مان دینی است انقلاب توحیدی و امریکا با اصل حاکمیت ما مخالف است. لذا به هروسیله ای می تواسنت یا می تواند در این 40 سال برای برانداری کار کرد. تضاد آنها با ما سطحی نیست و عمیق است هدف امریکا ابرندازی نظام است. با راه اندازی جنگ و تحریم و کودتا و جنگ روانی و هرجوری که بتواند در این 40 سال وارد شد اما شکست خورد. هزینه های را برماتحمیل کرد این طور نیست بگوییم هزینه ندادیم . در این شکست ها دشمن هرجا پیروزی موقتی نسیبش شد جایی بود که ما اشکال پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گفت:امریکا نخواست مردم در 22 بهمن شرکت کنند، برای همین قضیه برجام و تحریم را عمل کرد اما باتوجه به آمار مردم 14 درصد بیشتر از سل قبل جشن پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.تضاد ما با آمریکا قائل به شخص و حزب نیست . به اینکه این شخص بد یا خوب است یا این حزب بد یا خوب است در طی این 40 سال هرکسی امد هر حزبی امد، همین آش و همین کاسه شد.

ولی دشمن اقتضائات را در نظر می گیرد و یک وقت با پنبه سر می برد یک وقت هم با چاقوکشی .. یک بار اوباما با پنبه میخواست سر ببرد امروز هم ترامپ امد بااین وضع.
این را بگویم چنانچه ربطی هم به موضوع خاصی هم ندارد که بگوییم این موضوع را حل کردیم پس الان اختلافات ما با امریکا حل شد در مسئله هسته ای امدیم ، امضا کردند، چرا حل نشد؟ بعد گفتند موشکی ... یعنی اگر آن را هم کنار بگذاریم حل نمی شودو همان بلایی که سر لیبی و قذافی امد.
حالا هم گیر دادند به سپاه. ایا آنها با سپاه بدهستند در این قصه دشمن به دنبال چیست؟ دشمن به دنبال این است که جامعه ما را ببرد به سمت و سویی که بگوید اگر سپاه نباشد مشکل شما حل می شود. قبلا می گفتندهسته ای و بعد شد موشکی الان هم شد سپاه.
دعوای ما با امریکا سر تضاد دو تمدن است تمدن اومانیستی و تمدن اسلامی.
وی ادامه داد:ما انقلاب نکریدیم یک اداره ای مثلا درست شود و شکم مردم سیر شود. فلسفه انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی برای تمدن اسلامی و احیای آن است و در گام دوم انقلاب که پیام مالک اشتری رهبری است، که شبیه عهدنامه مالک اشتر میماند همان عهدنامه ای که در منشور حکومت داری سازمان ملل ثبت شده،آمریکا دیگر آن آمریکایی که هرکاری میخواست انجام بدهد نیست.
امریکا مثل یک شیر بی یال و بی دوم و پیر است. ابرقدرت نشانه دارد نشانه افول این ابرقدرت بعد از 11 سپتامبر که نتوانست ائتلاف سازی کند مشخص است . در همین آخرین صحنه ورشو،امریکا قدرت حل و فصل مناقشات بین المللی را از دست داده است . در دودهه گذشته نگاه کنید امریکا نمی تواند روسیه را مهار کند. نتوانست ما را مهار کند.
دشمن در دهه اول دست به براندازی میزند در دهه دوم تغییر ساختار نظام و دردهه سوم به بهانه هسته ای مهار جمهوری اسلامی.. آیا جمهوری اسلامی مهار شد؟

در حال حاضر 20 تریلیون دلار آمریکا بدهکار است از جیب دنیا دارد برای ابرقدرتی خودش خرج میکند.
وی افزود:ما با استقامت و با روحیه عاشورایی به فضل خدا که می بایست کلی برای وحدت خرج میکردیم ، مصادف شدن با حادثه سیل یکپارچگی وهمدلی اتفاق افتاد، این دیوانه انتظار ان را نداشت این وحدت بوجود بیاید. همان طور که رئیس جمهور ی گفت آمریکا فکر کرد بین مردم و مسئولان اختلاف می افتد اما این طور نشد.

این اقدام آمریکا می توانست خطرناک باشد در عرصه های داخلی و بین المللی ان شاء لله با دیپلماسی فعال بگویند اگر ما می گوییم مگر بر مریکا یعنی همین سران آمریکا که چیزی نمی فهمند و نیروی رسمی و نظامی یک کشور را تروریست می خواند.
آمریکا در خیلج فارس ناو کشتی دارد نیروهای ما هم در خلیج فارس هستند پس باتوجه به اینکه امریکا آنها را تروریست خواند باید به ناوهای انها حمله کرد.
روحیه استکبار ستیزی و دشمن ستیزی و پایبندی به مکتب امام و رهبری مستحکم تر شود و به امید آنکه این نظام و انقلاب را به امام زمان عج تحویل دهیم و بتوانیم بگوییم وظیفه مان را انجام دادیم و مدیون شهدا نشدیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار