سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است\
  • مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار با رئیس سازمان بسیج کارمندان استان:

سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است

  • کد خبر: 216323
  • چاپ
  • انتشار: 22 فروردين 1398 - 15:00

استنادنیوز؛مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار با سرهنگ نجفی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند و دستاورد اندیشه والای حضرت امام خمینی (ره)یاد کرد

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار با سرهنگ نجفی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند و دستاورد اندیشه والای حضرت امام خمینی (ره)یاد کرد و افزود : این نهاد ارزشمند در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب، خدمات شایسته ای به کشور ارائه نمود و الان نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می نماید.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر ظفرمند ،مدیرکل بیمه سلامت مازندران در دیدار با سرهنگ نجفی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان ،ضمن گرامیداشت و تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار ، تصمیم نابخردانه آمریکا در هجمه جدید به سپاه را اعمال فشار به محور مقاومت در منطقه توصیف کرد و افزود: هدف از تشکیل سپاه حفظ و دفاع از انقلاب و تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب است و مردم قدرشناس ما هم این مهم را درک نموده و با نشان دادن وحدت و اتحاد خود در حمایت و دفاع از سپاه ، بار دیگر ثابت کردند که حفظ کشور و دفاع از ارزش‌های اسلامی برای مردم و مسئولین بسیار مهم و ارزشمند است.
وی از نقش سپاه چه در دوران پر افتخار دفاع مقدس و چه بعد از آن در عرصه های مختلف را بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد و افزود : لباس سبز سپاه برای مردم مقدس است و با این ریاکاری های استکبار نمی شود دل مردم را خالی نمود.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ارزشمند و دستاورد اندیشه والای حضرت امام خمینی (ره)یاد کرد و افزود : این نهاد ارزشمند در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب، خدمات شایسته ای به کشور ارائه نمود و الان نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می نماید.

در ادامه این دیدار سرهنگ نجفی رئیس سازمان بسیج کارمندان مازندران نیز با برشمردن پیشگامی سپاه در عرصه های مختلف فرهنگی، سازندگی، جنگ و ..... بیان داشت: الحمدلله سپاه در کنار تمامی مردم و مسئولین ، در همه زمینه ها وسط میدان است.
وی با بیان اینکه رویکرد بسیج و سپاه فقط نظامی نیست افزود : البته سپاه در بخش نظامی نیز در مقابل یاوه گویی های دشمن به طور محکم و استوار ایستاده است و این مهم را نیز به دنیا اثبات نمود که قدرت مقابله با هر گونه تهدید استکبار را نیز دارد.
وی افزود تفکر حضرت امام(ره) نهادی را به نام سپاه به وجود آورد که در زمانهای حساس می شود اهمیت این موضوع را درک کرد و حرکت نابخردانه ترامپ بهانه و تمرینی شد برای نشان دادن وحدت و اتحاد ملی ایران و ما باید اتحاد وحدت و برادری را در تمامی ابعاد ادامه دهیم و در مقابل زیاده خواهی های دشمن بایستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار