کمربندی فریدونکنار طلسم شده است\

کمربندی فریدونکنار طلسم شده است

  • کد خبر: 216331
  • چاپ
  • انتشار: 24 فروردين 1398 - 07:55

استنادنیوز؛ ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های این شهرستان، فرسایشی شده است، اظهار کرد: کمربندی فریدونکنار بیش از 16 سال از آغاز احداث آن می‌گذرد اما به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه در زمان آخوندی وزیر سابق و اسلامی وزیر فعلی راه و شهرسازی و دیگر مسئولان، موضوع کمربندی مطرح و پیگیری شد اما تکمیل آن به کندی در حال انجام است، تصریح کرد: این کندی عملیات باعث شد تا در افکار عمومی نگرانی ایجاد شود و به همین دلیل درخواست می شود تا به سرعت این موضوع را برطرف کنیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امیدواریم تا 3 ماه آینده کمربندی فریدونکنار به نتیجه مطلوب برسد، خاطرنشان کرد: اگر هزینه تمامی آسیب و ضررهایی که تا به امروز در این کمربندی صورت گرفته، به کار گرفته می‌شد، احداث این سازه به پایان می‌رسید.

نانواکناری با اشاره به اینکه در هفته آینده سه معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی نهایی وضعیت این کمربندی به فریدونکنار بیایند، گفت: به نظر می‌رسد کمربندی فریدونکنار طلسم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فریدونکنار 9 کیلومتر ساحل بکری دارد که آماده سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: جاده ساحلی فریدونکنار اگر به سرانجام برسد، نماد سواحل این استان می‌شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات بندر فریدونکنار اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر میدان روبه روی این بندر، 24 متری کنارگذر ساحلی و لایروبی آن به زودی به نتیجه برسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار