پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران 26 تا 30 فروردین / پایان هفته بارانی در مازندران\

پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران 26 تا 30 فروردین / پایان هفته بارانی در مازندران

  • کد خبر: 216349
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1398 - 15:56

کارشناسان با بررسی نقشه های هواشناسی و سرعت حرکت ابرها به پیش بینی وضعیت آب و هوایی می پردازند، در ادامه به بررسی وضعیت آب و هوای مازندران در هفته جاری می پردازیم.

به گزارش استناد نیوز؛ پس از بارندگی های هفته گذشته از امروز شاهد افزایش دمای هوا در سزح استان مازندران بودیم که این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه در استان باقی خواهد ماند. در ادامه پیش بینی آب و هوای مازندران از شرق تا غرب استان به تفکیک روز می پردازیم.

دوشنبه 26 فروردین: در این روز مانند روز یکشنبه آسمان استان مازندران غالبا صاف و آفتابی پیش بینی می شود و پدیده آب و هوایی خاصی را برای این روز انتظار نداریم. دمای هوا در گرمترین ساعات روز به 24 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

سه شنبه 27 فروردین: جوی پایدار برای روز سه شنبه هم انتظار داریم که البته در ساعات ظهر و بعد از ظهر لکه های ابر در آسمان مازندران ظاهر شده و آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

چهارشنبه 28 فروردین: جو آرامی که در روزهای گذشته در مازندران حاکم بود تا ساعات پایانی روز چهارشنبه نیز ادامه می یابد اما رفته رفته در ساعات شب با افزایش تراکم ابرها احتمال بارش باران در استان وجود دارد.

پنجشنبه 29 فروردین: در روز پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود که با بیش از 8 درجه کاهش دمای هوا در گرمترین ساعات به 17 درجه سانتی گراد می رسد. همچنین بارندگی را برای ساعاتی از شبانه روز در سطح استان انتظار داریم.

جمعه 30 فروردین: ناپایداری های جوی در روز پایانی هفته نیز ادامه می یابد، برای جمعه بر شدت و میزان بارش ها افزوده خواهد شد و شاهد بارندگی در ساعاتی به صورت رگباری نیز هستیم. این رگبارها بیشتر در نواحی شرقی استان پیش بینی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار