آخرین وضعیت و اخبار سیل در بندرعباس / جدیدترین ویدئوهای سیل بندرعباس استان هرمزگان + فیلم \

آخرین وضعیت و اخبار سیل در بندرعباس / جدیدترین ویدئوهای سیل بندرعباس استان هرمزگان + فیلم

  • کد خبر: 216350
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1398 - 16:56

بارندگی شدید در جنوب کشور موجب جاری شدن سیلاب در استان هرمزگان و شهر بندرعباس شده است

 به گزارش استناد نیوز، بارندگی های سیل آسا و طغیان رودخانه ها که از روز پایانی سال 97 موجب وقوع سیل در مازندران، گلستان و سپس در ایلام، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، سمنان و بسیاری استان های دیگر کشور شده بود همچنان کشور را درگیر خود کرده و روز گذشته به استان هرمزگان رسیده است، در ادامه آخرین اخبار و ویدئو ها از وقوع سیلاب در استان هرمزگان و بندرعباس را مشاهده می نمایید.

*** در صبح امروز بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز به علت بارندگی و افزایش شتاب باد تعطیل شد.

*** طی امروز در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس شاهد وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی خواهیم بود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد سرعت وزش این تندبادها به بیش از 45کیلومتر در ساعت  خواهد رسید و ارتفاع امواج بیش از 180 سانتیمتر پیش بینی می شود.

*** به دنبال بارش شدید باران که از شامگاه شنبه در بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، آغاز شده، تمام خیابان‌های اصلی و فرعی این شهرستان را آب فرا گرفته است.

*** در بارندگی بامداد و صبح امروز بندرعباس، ۱۲ منزل دچار آبگرفتگی جزئی شدند و  در چند نقطه از شهر که پیش‌بینی آن صورت گرفته بود، تعدادی منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده بود.

*** معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رودان گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه زیارتعلی رودخانه این شهرستان راه ارتباطی 14 روستا به مرکز این بخش قطع شده است.

*** در بعد از ظهر امروز با مساعد شدن شرایط جوی دریایی برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد. هم اکنون جابه جایی مسافران دریایی از بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

*** تا ساعت 15:00 : مسیر دسترسی به بندر شهید رجایی (بندرعباس) بزرگترین بندر کانتینری ایران در غرب بندرعباس به دلیل آبگرفتگی شدید مسدود است. حدود شش کیلومتر از مسیر مذکور از دو راهی تازیان تا تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی بطور کامل در محاصره آب است و امکان ورود به بندر وجود ندارد. هم اکنون نیروهای راهداری استان وسایر نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

 

«سیلابی شدن خور گورسوزان بندرعباس»

«آبگرفتگی شدید آزادراه بندر شهید رجایی»

«بندرعباس طغیان رودخانه چلوگهره»

سیل بندرعباس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار