نارضایتی سیل زدگان مازندرانی از رسیدگی مسئولان به آن ها در نظرسنجی استناد نیوز + نتایج آرا\

نارضایتی سیل زدگان مازندرانی از رسیدگی مسئولان به آن ها در نظرسنجی استناد نیوز + نتایج آرا

  • کد خبر: 216360
  • چاپ
  • انتشار: 26 فروردين 1398 - 15:24

استناد نیوز پس از وقوع سیل در استان مازندران و سایر استانهای کشور اقدام به برگزاری نظرسنجی نمود تا عملکرد مسئولان در نظر مردم مورد سنجش قرار گیرد، نتیجه این نظرسنجی نشان از عدم رضایت سیل زدگان از اقدامات مسئولین دارد.

به گزارش استناد نیوز؛ وقوع سیل در استان مازندران از روز پایانی سال 97 آغاز شد و متاسفانه خسارات زیادی را در بخش کشاورزی، مسکونی، تاسیسات و... در برخی شهرهای مرکزی و شرقی استان به وجود آورد که نیازمند اقدامات فوری مسئولان کشور و استان مازندران در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم بود.

استناد نیوز به جهت سنجنش میزان رضایت مخاطبین خود از مسئولان استانی و کشوری در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان نظرسنجی جداگانه ای برگزار کرد و امروز پس گذشت 15 روز از آغاز نظرسنجی نتایج دقیق آن را به اطلاع می رساند.

در سوال نظرسنجی استانی آمده بود: «آیا از عملکرد مسئولان استان مازندران در رسیدگی به سیل زدگان رضایت دارید؟» و دو گزینه به صورت «بله» و «خیر» برای جواب سوال در نظر گرفته شده بود که هر فرد تنها یکبار می توانست در نظرسنجی شرکت و یک گزینه را به عنوان نظر خود ثبت نماید.

در این نظرسنجی مجموعا 1652 رای ثبت شد که 1298 نفر (معادل 78.57 درصد) گزینه «خیر» را انتخاب کردند که عدم رضایت آن ها نسبت به رسیدگی مسئولان استان به سیل زدگان را نشان می دهد و 354 نفر (معادل 21.43 درصد) گزینه «بله» را انتخاب کردند و از اقداماتی که مسئولان برای کمک رسانی به سیل زدگان انجام دادند اعلام رضایت نمودند. نظرسنجی سیل مازندران

در نظرسنجی مشابه دیگر در خصوص سنجش میزان رضایت مردم از رسیدگی مسئولان کشور به سیل زدگان سوال شد که نتایج آن به شرح زیر بود:

در نظرسنجی مربوط به رضایت از رسیدگی مسئولان کشور به سیل زدگان مجموعا 2977 رای ثبت شد که 2506 نفر (معادل 84.18 درصد) گزینه «خیر» را انتخاب کردند که نشانگر عدم رضایت آن ها از رسیدگی مسئولان کشور به سیل زدگان بوده و تنها 471 نفر (معادل 15.82 درصد) گزینه «بله» را انتخاب کردند و از اقداماتی که مسئولان برای کمک رسانی به سیل زدگان انجام دادند اعلام رضایت نمودند.

نظرسنجی سیل کشوری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار