پرداخت آنلاین 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جوانان صندوق کارآفرینی امید در روز جوان\

پرداخت آنلاین 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال جوانان صندوق کارآفرینی امید در روز جوان

  • کد خبر: 216370
  • چاپ
  • انتشار: 27 فروردين 1398 - 09:00

استنادنیوز؛همزمان با آيين رونمايي از طرح‌هاي اشتغال تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید 200میلیارد ریال از این تسهیلات به صورت همزمان و آنلاین با دستور وزیر ورزش و جوانان پرداخت گردید.


دکتر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این خصوص اظهار داشت:در سال 97 از محل تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و وزارت ورزش و جوانان به اعتبار 900 میلیارد ریال، 630 میلیارد ریال تسهیلات به 520 طرح پرداخت گردید و 200 میلیارد ریال آن نیز امروز به طور همزمان در سراسر کشور پرداخت می گردد.


نوراله زاده افزود: 20درصد از تسهیلات پرداختی به بخش ورزش و احداث باشگاه های ورزشی اختصاص داده شده است، به طوری که در تمام شهرستان ها به طور نمونه یک باشگاه افتتاح شده است.
وی اظهار داشت: براساس عملکرد مثبت صندوق در بخش اشتغال جوانان در سال 98 نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی عاملیت بخش جوانان را در قانون بودجه 98 برعهده صندوق قرار دادند که امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان این برنامه را به خوبی پیاده سازی نماییم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: مخاطب اصلی ما جوانان هستند و ما تلاش می کنیم که بانک جوانان باشیم تا دسترسی جوانان به منابع مالی و بانکی علی الخصوص تسهیلات قرض الحسنه آسانتر گردد و شاهد تاثیر این اقدامات در حوزه اشتغال جوانان باشیم.
دکتر نوراله زاده حمایت از سمن ها و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه های جوانان را از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید برشمرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار