پیگیری مشکلات ، بهترین شیوه خدمت رسانی به ایثارگران است\

پیگیری مشکلات ، بهترین شیوه خدمت رسانی به ایثارگران است

  • کد خبر: 216372
  • چاپ
  • انتشار: 27 فروردين 1398 - 15:20

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری شهرستان سیمرغ گفت: پیگیری مشکلات بهترین شیوه خدمت رسانی به ایثارگران عزیز است.


به گزارش ایثار واحد مازندران،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روز سه شنبه  بیست و هفتم  فروردین ماه به اتفاق استاندار مازندران و مدیران دستگاههای  اجرایی استان که جهت دیدار عمومی به شهرستان سیل زده سیمرغ رفته است به منظور بررسی مشکلات جامعه ایثارگری در بنیاد این شهرستان حضور یافت .
مظلومی به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مسائل عدیده خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان و بررسی و پیگیری مشکلات ایثارگران عزیز آسیب دیده سیل اخیر ، ضمن شرکت در ملاقات عمومی بصورت چهره به چهره با این عزیزان دیدار بعمل آورد.
در این ملاقات عمومی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مسائل و موضوعات مهم خود را در رابطه با درمان ، اشتغال، مسکن و موارد آسیب های وارد شده به منازل آنان بر اثر سیل اخیر با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در میان گذاشتند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی  با جامعه ایثارگری شهرستان سیمرغ طی گفتگویی با بیان اینکه پیگیری و کارگشایی مشکلات ایثارگران بهترین شیوه رضایتمندی است و باید با این روحیه به آنان خدمت کنیم اظهارداشت:با راهکارهای درست و پاسخ بموقع و قانع کننده ، مسیر دسترسی به خدمات را برای ایثارگران آسان تر نماییم.
مظلومی تصریح کرد: به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم و با خدمت خوب و مناسب ،در قبال بزرگی و متانت آنان ادای دین کنیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: با نگاه اخلاق مداری ،گشاده رویی و تکریم به خانواده های معزز شهدا ،جانبازان و آزادگان خدمت نموده و مشکلات آنان را به حداقل برسانیم.
مظلومی افزود:هر مدیر دستگاه موظف است در شهرهایی که ملاقات عمومی با حضور استاندار برگزار می گردد از دو خانواده شهید و ایثارگر دیدار نموده و مشکلات شان را پیگیری کنند و امروز این طرح در شهرستان سیمرغ همانند دیگر شهرهای مازندران اجرایی گردید‌.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار