اولتیماتوم بوکسورهای ساروی به اداره ورزش و جوانان\
  • ورزش ساری وارد حاشیه شد؛

اولتیماتوم بوکسورهای ساروی به اداره ورزش و جوانان

  • کد خبر: 216388
  • چاپ
  • انتشار: 29 فروردين 1398 - 15:22

درحالی که در نزدیکی مسابقات و اردوهای آماده سازی ورزش بوکس در مازندران قرار داریم، برخی تصمیمات مدیران موجب حواشی گسترده در بوکس شهرستان ساری شد

به گزارش استناد نیوز، در روزهای گذشته مربیان و داوران بوکس شهرستان ساری در دفتر اداره ورزش و جوانان این شهر تجمع کرده و همگی یکصدا از مختار مهدوی رییس اداره ورزش و جوانان ساری خواستند در درجه اول استعفای اسماعیل مختار پور رئیس هیات بوکس ساری را نپذیرند و در صورتیکه آقای مختار پور قبول نکردند لااقل با مشاوره جامعه بوکس شخصی را انتخاب کنند که بتواند هیات را به همین شکل رو به جلو هدایت کند و خدای نکرده به این ورزش مظلوم آسیبی وارد نشود.

جامعه بوکس ساری در این تجمع اظهار داشتند: جایگاه به تنهایی ارزشی ندارد انسانهایی با شم مدیریتی و دلسوز هستند که به جایگاه اعتبار می بخشند و اسماعیل مختار پور از جمله مدیرانی بود که به بوکس ساری اعتبار و شخصیت بخشید و بوکس ساری که سابقا از داشتن رینگ مناسب محروم بود و ورزشکاران این رشته در زیر پله متقی بدون هیچ امکاناتی با وضعیتی سخت مشغول تمرین بودند، با تلاش و پیگیری های مختارپور و با صرف هزینه شخصی سالن اختصاصی با امکانات دو رینگ هوایی ثابت احداث و در اختیار ورزشکاران و مربیان قرار گرفت و بسیاری از مسابقات مهم استان و اردوها در آن برگزار گردید. همچنین دفتر جلسات برای هیات راه اندازی شد که در سطح استان و کشور کم نظیر است. همچنین در دوره مدیریت مختارپور هیات توانست یک دستگاه رینگ استاندارد المپیکی از فدراسیون بوکس برای شهرستان ساری به ارمغان و یادگار بیاورد.

مهدوی رییس اداره ورزش و جوانان ساری نیز در جواب جامعه بوکس این شهرستان ضمن تایید اینکه بنده سالیان طولانی مختار پور را میشناسم اظهار کرد: ایشان چهره خوشنام ورزش هستند و هیچگونه ضعف یا خدشه ای در عملکردشان دیده نمی شود و هیات بوکس از بهترین و فعالترین هیاتها بوده و هست، اما این تغییر به نوعی جوانگرایی بوده و برای پیشرفت لازم است.

مهدوی در ادامه بدون ارائه پاسخی به سوالات پیشکسوتان و دلسوزان ورزش بوکس ساری جلسه را به اتمام رساند، این عکس العمل برای خانواده بوکس که بدلیل نزدیکی مسابقات و اردوهای استانی دغدغه رشته خود را داشته و جوابی امید بخش و قانع کننده می خواستند غیر قابل هضم و توجیج ناپذیر بوده و با ناراحتی و نارضایتی جلسه را ترک کردند. برخی از پیشکسوتان بوکس ساری استنباط می کردند مهدوی در این مورد تصمیم گیرنده نهایی نیست و به همین دلیل جوابی برای سوالات نداشت!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار