پایداری شبکه توزیع نیروی برق مازندران نیاز به 22 میلیارد تومان اعتبار دارد\
  • شهابی؛

پایداری شبکه توزیع نیروی برق مازندران نیاز به 22 میلیارد تومان اعتبار دارد

  • کد خبر: 216400
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1398 - 14:58

استنادنیوز؛ مهندس قاسم شهابی اظهار داشت: پایداری شبکه های آسیب دیده توزیع نیروی برق مازندران نیاز به 22 میلیارد تومان اعتبار دارد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به خسارت بیش از8 میلیارد تومانی ناشی از سیلاب به توزیع نیروی برق مازندران افزود: به رغم مشکلات، پیش بینی می‌شود تابستان امسال مشکل کمتری داشته باشیم.
وی افزود: فروشندگان تجهیزات برقی استان اعلام آمادگی کرده اند تا تجهیزات مورد نیاز توزیع برق مازندران را برای جبران خسارت سیل تأمین کنند و این نشان از همدلی مسئولین ومردم است.
وی افزود: ما هیچ کمبودی برای تهیه لوازم برقی در استان نداریم و در عین حال که خودمان در سیل آسیب دیدیم به سیل زدگان استان‌های گلستان و اهوازبرابر تقاضا نیز کمک رسانی کردیم.
شهابی در عین حال تصریح کرد: اگر رعایت مدیریت مصرف نداشته باشیم قطعاً دچار خاموشی خواهیم شد و در این راستا به همکاری جدی مشترکان عزیزنیاز داریم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید براینکه مدیریت مصرف برق را باید جدی گرفت گفت: اگر یک درصد گرما و رطوبت اضافه شود بین هشت تا ۱۰ درصد مصرف برق افزوده می‌شود و با این حال با تمام قوا خود را برای تابستان آماده کرده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار