لغو پروانه و تعطیلی آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل\

لغو پروانه و تعطیلی آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل

  • کد خبر: 216408
  • چاپ
  • انتشار: 02 ارديبهشت 1398 - 07:31

استنادنیوز؛ دادستان عمومی و انقلاب بابل از برخورد با یک شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل خبر داد و گفت: دستور برخورد با عوامل بیلبورد حاشیه‌ساز در بابل صادر شده است.

 تعطیلی شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه حاشیه‌ساز در بابل

 روزهای گذشته عکسی در فضای مجازی با عنوان تبلیغات زنده یک زن برای یک آرایشگاه زنانه در بابل منتشر شده است که واکنش‌های متعددی داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل  در این زمینه با رد تبلیغات زنده بیلبوردی یک خانم  روی یک داربست تعبیه شده در یکی از خیابان‌های شهر بابل اظهار کرد: با دریافت این گزارش و بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است اما اینکه تبلیغات زنده یک خانم بر روی داربست برای یک روز انجام شده باشد، رخ نداده است.

علی مرادی با تاکید بر اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که با نصب این بیلبورد تبلیغاتی برای چند ثانیه از یک خانم رهگذر خواسته شد که بر روی بیلبورد رفته و از وی عکسی گرفته و منتشر شده است، افزود: برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه لغو پروانه محل کسب این شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه صادر شده است، گفت: قطعا برای ثانیه‌ای هم این کار رخ داده باشد، کار زشتی بوده و شخصا امروز پیگیری کردم و دادگستری شهرستان نیز وارد کار شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان بابل گفت: دادگاه این متخلفان فردا برگزار می‌شود اما باید تا زمان بررسی دقیق این واحدها تعطیل باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار