برگزاری آئین احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه مازندران\

برگزاری آئین احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه مازندران

  • کد خبر: 216410
  • چاپ
  • انتشار: 02 ارديبهشت 1398 - 10:23

استنادنیوز؛منتظرانمهدی فاطمه(عج)  با حضور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دست به دعا برداشته  اند

در آئین احیای شب نیمه شعبان در شهرهای مختلف این استان ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع)، دلباختگان مهدی فاطمه(عج) و منتظران آن حضرت با حضور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) دست به دعا برداشته و با اشک حسرت و قلبی ملتهب از دیدار آل طه به قرایت دعای کمیل، دعای توسل، زیارت عاشورا امام حسین(ع) پرداختند و برای ظهور آقا امام زمان(عج) دعا کردند.
در این مراسم پرفیض که اقشارمختلف مردم حضور داشتند، منتظران ظهور حضرت حجت (عج) با شب زنده‌داری و راز و نیاز به درگاه حضرت احدیت برای تعجیل در فرج دوازدهمین کوکب آسمان ولایت و امامت دست به دعا برداشتند.

دعا برای عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و طول عمر با عزت و سعادت برای مقام معظم رهبری توسط شبزنده‌داران نیمه شعبان از دیگر برنامه‌های احیای شب نیمه شعبان در مازندران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر در حاشیه این مراسم در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شب نیمه شعبان یادآور تولد نخستین وآخرین امید پیامبران و فرستادگان الهی و منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) است.

ویافزود: براساس آنچه که در روایات و احادیث به آن اشاره شده این شب دارای فضلیتی بس عظیم بوده و در روایات معصومین(ع) بر احیای آن تاکید شده است.

امامجمعه بابلسر ادامه داد: این مراسم برای سومین سال متوالی در این شهرستان برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی زنان و مردان به ویژه نوجوانان و جوانان روبه‌رو شده است.

قلی‌پور با تاکید بر ترویج فضایلاخلاقی در جامعه به ویژه در نوجوانان و جوانان گفت: بابلسر از ظرفیت های قرآنی بسیار بالایی برخوردار بوده و برگزاری اینگونه مراسم ها فضا را برای حضور همه اقشار مردم فراهم می‌کند.

وی افزود: مسئولان باید زمینه حضور همه اقشار مردم به ویژه جوانان را در برنامه‌های دینی و مذهبی فراهم تا پیوند عمیقی میان مردم و ائمه اطهار و معصومین(ع) ایجاد شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار