خدمت به ایثارگران بهترین عبادت و اجر معنوی را بدنبال دارد\

خدمت به ایثارگران بهترین عبادت و اجر معنوی را بدنبال دارد

  • کد خبر: 216431
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1398 - 05:36

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران پس از دیدار عمومی با ایثارگران شهرستان میاندورود گفت: خدمت به ایثارگران بهترین عبادت و اجر معنوی را بدنبال دارد.


 
به گزارش ایثار واحد مازندران ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری شهرستان میاندورود که در محل این بنیاد برگزار گردید طی گفتگویی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران بهترین عبادت و اجر معنوی را بدنبال دارد گفت: اگر امروز در جامعه از عزت و امنیت برخوردار هستیم به برکت خون شهیدان و صبر و فداکاری خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است .
مدیر کل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه مشکلات جامعه هدف باید با دقت بررسی و پیگیری گردد اظهارداشت: کارکنان بنیاد با خدمت بهینه و مطلوب به خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان، پاداش تلاش و زحمات خود را از خداوند متعال و شهدا خواهند گرفت.
مظلومی ، رسیدگی جدی به منازل مسکونی تعدادی از ایثارگران عزیز این شهرستان در سیل اخیر را یکی دیگر از اولویت های مهم دانست و افزود: در ملاقات عمومی امروز ، بصورت چهره به چهره با این عزیزان دیدار بعمل آمد. وی تصریح کرد: اقدامات و پیگیری لازم در رابطه با چگونگی پرداخت بیمه به ایثارگران خسارت دیده سیل اخیر صورت گرفته است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ، مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را از دیگر دغدغه های بنیاد دانست و عنوان کرد: در سال 98 تمام تلاش خود را برای کاهش معضل بیکاری این عزیزان با استفاده از ظرفیت های دستگاهها بکار خواهیم گرفت.
مظلومی اظهار داشت: برای حل مشکلات خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران ، همه دستگاهها باید با جدیت ورود پیدا کنند و مدیران فرصت خدمتگزاری به ایثارگران را از دست ندهند.
گفتنی است در ملاقات عمومی امروز ، مسائل و دغدغه های ایثارگران در موضوعات مختلف خدمت رسانی (( اشتغال، درمان ، مسکن ،تسهیلات ، دارو و تجهیزات پزشکی ، نحوه شرکت در کمیسیون پزشکی ، حق پرستاری ، و... )) مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار