نشست مشترک هیات تجاری روسیه با مدیرعامل غله منطقه 2\

نشست مشترک هیات تجاری روسیه با مدیرعامل غله منطقه 2

  • کد خبر: 216441
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1398 - 11:29

 استنادنیوز؛نشست هم اندیشی همکاری های اقتصادی و تجاری هیات روسیه که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، کشاورزی مازندران برگزار شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در نشست هم اندیشی همکاری های اقتصادی و تجاری هیات روسیه که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، کشاورزی مازندران برگزار شد از آمادگی همکاری تجاری در حوزه کالاهای استراتژیک کشاورزی از جمله گندم و دانه های روغنی خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت بنادر شمالی به خصوص بندر امیرآباد و با امضای تفاهم نامه و انعقاد قراردادهای همکاری میتوان شاهد مبادلات خوبی در بخش محصولات کشاورزی باشیم.

سید محمد جعفری افزود: در حال حاضر نیز 55 هزار تن روغن خام خوراکی از کشور روسیه برای اولین بار توسط شرکت غله وارد بندر امیرآباد گردید.
دکتر جعفری با اشاره به اینکه 40 کارخانه آردسازی در استانهای مازندران و گلستان فعال هستند عنوان کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود در بنادر شمالی و زیرساختهای ذخیره سازی گندم و کارخانجات آسیابانی امکان همکاری با تجار روس در زمینه ترانزیت و سوآپ منطقه گندم وجود دارد.
وی تصریح کرد: ظرفیت های فراوانی بین دو کشور برای توسعه مناسبات تجاری با توجه به کریدور شمال جنوب در ترانزیت غلات وجود دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 ضمن تشکر از رئیس اتاق بازرگانی مازندران به خاطر برگزاری این نشست اظهار داشت: اگر موانع بانکی میان ایران و روسیه حل گردد میتوان همکاری های اقتصادی در بخش محصولات کشاورزی میان دو کشور را گسترش و توسعه داد.
دکتر جعفری با بیان اینکه ایران و روسیه دو شریک تجاری با سابقه ای هستند اظهار داشت: خوشبختانه این آمادگی و تمایل برای توسعه همکاری و شناسایی و معرفی مهمترین نیازهای دو کشور با توجه به ظرفیت های طرفین وجود دارد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار