مظلومی؛ ایثار اجتماعی بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه گردد\

مظلومی؛ ایثار اجتماعی بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه گردد

  • کد خبر: 216442
  • چاپ
  • انتشار: 04 ارديبهشت 1398 - 19:52

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران در نشست فرمانداران و روسای بنیاد شهرهای غرب استان گفت : ایثار احتماعی بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه گردد.


به گزارش ایثار واحد مازندران، به منظور بررسی مشکلات درمانی ایثارگران منطقه غرب مازندران ، نشست هم اندیشی، همفکری و اتخاذ شیوه ها و راهکارهای مناسب جهت رفع مشکل بیمه ای جامعه ایثارگری شهرهای نوشهر،کلاردشت و چالوس روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ،معاون بهداشت و درمان بنیاد ،فرمانداران ،روسای بنیاد غرب استان ، مدیر بیمه دی استان ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،روسای مراکز  شبکه بهداشت در دفتر فرماندار شهرستان نوشهر برگزار گردید.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان طی سخنانی گفت: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از نیروهای ارزشی و دلسوز نظام هستند لذا رفع  مشکلات  این عزیزان بویژه در بخش بیمه های درمانی ،اولویت اصلی کار همه مسئولین و مراکز درمانی باشد.
وی  در خصوص مشکل بیمه درمانی ایثارگران اظهار داشت:بنیاد مازندران آمادگی خود را برای رفاه حال جامعه ایثارگری و ارائه خدمات درمانی با مراکز درمانی ((داروخانه ها، آزمایشگاهها ... ))جهت عقد قرارداد اعلام می کند.
آقای مظلومی با اشاره به اینکه امروز ایثار اجتماعی بیش از هر زمان دیگر باید در جامعه جلوه گری کند عنوان کرد :شهدا برای تعلقات دنیوی ، کسب شهرت  و پست و مقام روانه جبهه ها نشده اند  بلکه با نیت خدایی پا به عرصه میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و در این راه پر افتخار به شهادت رسیدند لذا امروز وظیفه ما در قبال خانواده های معظم شهدا رفع موانع ، مشکلات وجالش های پیش رو این عزیزان در همه  زمینه ها علی الخصوص(( موضوع بیمه درمانی و قرارداد مراکز درمانی با جامعه هدف )) است.
 مظلومی در این جلسه در ارتباط با قوانین خدمات جامع ایثارگران در بخش خدمات مسکن ، آموزش عالی و عمومی ... مطالبی را بیان کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه بالغ بر  ۲۰۰ هزار تن از جامعه ایثارگری بصورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش بیمه قرار دارند گفت: ۱۰۰ هزار نفر از این عزیزان مربوط به بیمه دی  بوده  که در سطح شهرستانها از خدمات این بیمه برخوردار هستند.
مدیر کل بنیاد مازندران در پایان این جلسه به سؤالات حاضرین در رابطه با گلزار شهدا ، اشتغال فرزندان بیکار ایثارگر و مشاوره های شغلی  پاسخ گفت.
در این حلسه هر یک از اعضا ،نقطه تظرات و پیشنهادات خود را در جهت تسهیل روند خدمات درمانی مطلوب به جامعه معزز ایثارگری بیان داشتند.
این نشست به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هدف رفع دغدغه های درمانی جامعه ایثارگری برگزار شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار