حضور مدیرعامل شرکت غله منطقه دو در سامد\

حضور مدیرعامل شرکت غله منطقه دو در سامد

  • کد خبر: 216471
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1398 - 15:06

استنادنیوز؛ مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به همراه تعدادی از مدیران ستادی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی تلفنی مردم شریف استان مازندران شد.



سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به منظور تحقق مصادیق حقوق شهروندی با حضور در دفتر سامانه ارتباط مردم و دولت از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های هم استانیهای عزیز شد.
دکتر جعفری  با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامانه تلفنی111) در ساری به سوالات مردم شریف استان مازندران پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2، در این روز مدیرعامل شرکت، پاسخگوی 15 تماس مردمی بود که در اغلب آنها مواردی همچون سهمیه آرد خبازیها، چگونگی وضعیت خرید تضمینی گندم و پرداخت وجه به کشاورزان و تقدیر و تشکر بابت کیفیت بالای گندم و آرد در استان مطرح گردید.
شایان ذکر است پاسخگویی به مردم شریف استانهای مازندران، سمنان و گلستان همه روزه توسط مدیر عامل و معاونین این شرکت علی الخصوص در روزهای سه شنبه هر هفته انجام می پذیرد و تمامی کارکنان شرکت ملزم به پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف این سه استان می باشند. همچنین امکان ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت در سایت شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به آدرس www.gtc2.ir نیز میسر می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار