آقای لاریجانی امیدوارم از تذکر من عصبانی نشوید و ترتیب اثر دهید\
  • تذکر محمدرضا تابش در بررسی لایحه برنامه ششم

آقای لاریجانی امیدوارم از تذکر من عصبانی نشوید و ترتیب اثر دهید

  • کد خبر: 21650
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1395 - 09:20

محمدرضا تابش در تذکری نسبت به بررسی مواد لایحه برنامه ششم توسعه گفت: هرگونه ابهامی در برنامه باید با درخواست کتبی نمایندگان و با صحبت موافقان و مخالفان صورت گیرد

به گزارش استناد نیوز، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات، امروز دوشنبه 6 دی، طی تذکری با استناد به مواد ۱۸، ۱۵۳ ، ۱۵۷ آئین نامه داخلی مجلس گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته رویه‌ای در مجلس باب شده، این مجلس هم تازه کار است و در ابتدای کار بررسی برنامه را در دستور دارد. تابش خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: امیدوارم به دلیل این تذکر عصبانی نشوید و اگر این تذکر وارد بود ترتیب اثر بدهید.

وی با اشاره به ماده ۱۵۷ آئین نامه گفت: اگر ابهامی مطرح باشد باید با درخواست کتبی نمایندگان مبنی بر رفع ابهام پذیرفته شده و نمایندگان موافق و مخالف صحبت کنند و یا اینکه به تشخیص رئیس مجلس به کمیسیون ارجاع شود.

تابش ادامه داد: طی چند روز گذشته بارها دیدیم که شما کلمه‌ای را اضافه و یا کم می‌کنید، بدون اینکه پیشنهاد چاپ شده‌ای باشد و یا اینکه موافق و مخالف صحبت کنند، البته این موضوع هم نقصی برای کمیسیون تلفیق است.

علی لاریجانی که رئیس مجلس شورای اسلامی، تذکر مطرح شده را وارد نداست و گفت: از کجا می‌دانید پیشنهاد کتبی داده نشده است؟ تمامی پیشنهادات نمایندگان به صورت کتبی به هیئت رئیسه در جریان بررسی این مواد ارائه می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار