همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم\

همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم

  • کد خبر: 216517
  • چاپ
  • انتشار: 11 ارديبهشت 1398 - 13:55

استنادنیوز؛ استاندار مازندران در نشست با جانبازان قطع نخاعی گفت:همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم.



به گزارش ایثار واحد مازندران،احمد حسین زادگان استاندار مازندران به همراه هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عصر روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه ،استاندار مازندران در نشست صمیمی با جانبازان نخاعی استان با بیان اینکه خداوند بزرگ را بخاطر فرصت همصحبتی صمیمانه با جانبازان عزیز شاکرم افزود:مقام شامخ جانبازان و ایثارگران در نزد خداوند متعال جایگاهی والاست و نیازمند تمدید و تمجید ما نیست.
استاندار مازندران یادآور شد:بی آن که از قانون عدول کنیم باید قانون را به نفع اقشار قابل احترام و کسانی که جان عزیز خود را در طبق اخلاص نهادند،منعطف تفسیر کنیم و با راهگشایی،جایگاه این بزرگواران را رعایت و مشکلاتشان را رفع نمائیم.
حسین زادگان با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران هستیم و می دانیم که ایثارگران تنها در معامله با خدا وارد شدند و ما نمی توانیم کاملا پاسخگوی مطالبات آنان باشیم،افزود:باید با مدیریت صحیح،با بی عدالتی و فساد احتمالی و سیستم اداری مقابله کنیم.
وی عنوان کرد:دولت برای درمان حوزه بنیاد شهید،اعتبارات بسیار خوبی صرف کرده و ان شاء الله تلاش می کنیم مسائل مختلف بخش های اشتغال،درمان و... این حوزه را با بهره گیری از ظرفیت های مختلف مرتفع کنیم.
حسین زادگان یادآور شد:باید نشست های صمیمانه بین مدیران و ایثارگران را بیشتر کنیم و ضمن همدردی و همصحبتی،مدیران نیز دیدگاهها و نقطه نظرات جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران بشنوند.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد مازندران با بیان اینکه جانبازان،شجاعانه و غیرتمندانه از کیان اسلامی دفاع کردند اظهار داشت:امروز جانبازان عزیز همچون سال های دفاع مقدس،حافظ و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های نظام هستند.
مظلومی ضمن تکریم از جانبازان بویژه جانبازان سرافراز قطع نخاعی گفت:این عزیزان برای نظام و کشور یک نعمت بزرگی محسوب می گردند.
وی تصریح کرد:باید قدر این سرمایه های نظام را بدانیم و ایثارگری،رشادت ها و مجاهدت های آنان را در دوران جنگ فراموش کنیم و اینان را الگوی خود قرار دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار