آغاز به کار رزمایش بزرگ «مدافعان آسمان ولایت7» در منطقه ای به بزرگی 35 برابر استان تهران !\
  • صبح امروز دوشنبه

آغاز به کار رزمایش بزرگ «مدافعان آسمان ولایت7» در منطقه ای به بزرگی 35 برابر استان تهران !

  • کد خبر: 21652
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1395 - 09:58

مرحله اول رزمایش «مدافعان آسمان ولایت ۷» صبح امروز (دوشنبه) در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور آغاز شد.

به گزارش استنادنیوز، صبح امروز (دوشنبه) رزمایش مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش آغاز شده و طی ۵ روز با مشارکت یگان‌های مختلف ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در منطقه‌ای به وسعت ۴۹۶کیلو متر مربع (بیش از ۳۵ برابر مساحت استان تهران) در استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، استفاده تلفیقی و هماهنگ از توان عملیاتی سامانه‌های موشکی و ارتباطی ارتش و سپاه و ایجاد یکپارچگی، اقتدار و انسجام تحت شبکه فرماندهی و کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) از مهم‌ترین اهداف این رزمایش مشترک است.

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه «در جریان شلیک‌ها و تست‌های پیش بینی شده در این رزمایش، سامانه‌های جدید موشکی و راداری به صورت تلفیقی با سامانه فرماندهی و کنترل تاکتیکی فکور مورد آزمایش قرار خواهد گرفت»، تاکید کرد: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت هفت فقط سامانه‌های بومی مورد استفاده و آزمایش قرار می‌گیرند.

اسماعیلی تشکیل قرارگاه حضرت علی اکبر (ع) در منطقه‌ی رزمایش جهت انتقال تجربیات به جوانان عضو مجموعه پدافند هوایی ارتش و آموزش‌ آن‌ها برای تصمیم‌گیری در صحنه عملیات را یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته رزمایش مدافعان آسمان ولایت هفت عنوان کرد.

 

امیر سرتیپ فرج پور سخنگوی رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 7، در حاشیه برگزاری این رزمایش، با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز مرحله اول این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش، چابکی و استقلال تاکتیکی مناطق پدافندی و ارتقا و همسان‌سازی سطح مهارت نیروهای جوان در آماده‌سازی و به کارگیری انواع سامانه‌های بومی و جدید پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانريال مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار