تجمع اعتراضی معلمان در ساری / تحسن آرام فرهنگیان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش مازندران\
  • در روز معلم انجام شد؛

تجمع اعتراضی معلمان در ساری / تحسن آرام فرهنگیان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش مازندران

  • کد خبر: 216525
  • چاپ
  • انتشار: 12 ارديبهشت 1398 - 15:16

جمعی از معلمان و بازنشستگان فرهنگی در روز گرامیداشت شهید مطهری در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران تجمع کردند

به گزارش استناد نیوز، امروز پنجشنبه مورخ 12 اردیبهشت 98 مصادف با روز معلم جمعی از جامعه فرهنگیان استان مازندران در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان تجمع کرده و خواسته ها و مطالبات قانونی خود را در آرامش کامل به اطلاع مسئولین رساندند.

معلمان حاضر در این تجمع اعتراضی با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان حقوق و دستمزد بالای خط فقر، مخالفت با طرح معلم تمام وقت، رفع هرگونه تبعیض در حقوق و مزایا، ایجاد تشکل صنفی و... شدند.

یکی از معترضین حاضر در ساری در مورد این تجمع توضیح داد و از عدم توجه مسئولین به مطالبات قانونی آن ها و اجرا نشدن چند بند از قانون خدمات کشوری در خصوص معلمان گلایه کرد، این معلم بازنشسته از پیگیری های متعدد در مجلس شورای اسلامی و مطرح کردن مشکلات با نمایندگان مجلس، هیات دولت، کمیسیون تلفیق، نهاد ریاست جمهوری و... طی ماه های گذشته خبر داد که هیچ کدام از آن ها نتیجه بخش نبود.

معترضان تجمع خود را مطابق قانون اساسی اعلام کرده و این تحسن را که در کمال آرامش برگزار شده بود تنها راه باقی مانده برای رساندن صدای خود به گوش مسئولان می دانستند.

گفتنی است حقوق معلم در کشورهای متمدن جزو بالاترین حقوق هاست و معلمی که به تربیت و آموزش آینده سازان ایران اسلامی می پردازد نباید در معیشت خود گرفتار باشد، شایسته است مقامات تصمیم گیرنده و اجرایی کشور اقداماتی در جهت رفع مشکلات این قشر زحمت کش و دلسوز به انجام رسانند.

تجمع معلمان ساری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار