جلسه پرسش و پاسخ مدیر کل بنیاد مازندران با همکاران بنیاد ساری برگزار شد\

جلسه پرسش و پاسخ مدیر کل بنیاد مازندران با همکاران بنیاد ساری برگزار شد

  • کد خبر: 216537
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1398 - 11:11

استنادنیوز؛ نشست پرسش و پاسخ مدیر کل بنیاد مازندران با همکاران بنیاد ساری با هدف هم اندیشی و هم افزایی در جهت نگرش سازمانی...


به گزارش ایثار واحد مازندران ،جلسه پرسش و پاسخ کارکنان بنیاد ساری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، رئیس بنیاد ساری ، روسای ادارات امور کارکنان و امور عمومی روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه بنیاد ساری برگزار شد.
هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این نشست صمیمی،بر حفظ قداست بنیاد،کرامت انسانی،احترام متقابل،حفظ منزلت جامعه ایثارگری، خلاقیت در کار،قانون مداری،مشارکت در کار و تصمیم گیری با هدف پیشبرد،همدلی ، صرفه جویی در هزینه ها، پایبندی به ضوابط و مقررات اداری ، اشرافیت بر دستورالعمل ها و آشنایی با سیستم های اداری ، کیفی سازی نیروها ، امانت داری و پاسخگویی شفاف و...تاکید کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در بخش دوم سخنان خود در رابطه با اقدامات انجام گرفته از سوی بنیاد مازندران در حوزه های معاونت ها (( ساماندهی وام مسکن ، پیگیری مشکل بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر ، طرح سپاس ، میز خدمت ، تسریع در روند درمان ایثارگران ... ))مطالبی را بیان کرد.
مدیر کل بنیاد مازندران در پایان این نشست به سؤالات همکاران بنیاد ساری (( اضافه کاری ، رفاهی ، وضعیت احکام همکاران ، نیروی انسانی ... )) پاسخ داد.
در ادامه این جلسه زیبافر رئیس بنیاد ساری ضمن ارائه گزارش از فعالیت های بنیاد در ارتباط با جامعه ایثارگری ، گفت: ۲۷ هزار و ۱۲۰ نفر از خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران این شهرستان بصورت مستقیم و غیر مستقیم از بنیاد خدمات دریافت می کنند. وی گفت : شهرستان ساری هزار و ۱۰۰ شهید ، ۴ هزار و ۷۰۲ جانباز و ۳۶۲ آزاده را تحت پوشش قرار داده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار