آیا مسابقه «برنده باش» و «برنامه 90» دوباره پخش خواهند شد؟\

آیا مسابقه «برنده باش» و «برنامه 90» دوباره پخش خواهند شد؟

  • کد خبر: 216539
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1398 - 14:27

برنامه 90 و مسابقه برنده باش دو برنامه محبوب شبکه سه بودند که هرکدام به دلایلی متفاوت مدتی است از پخش این شبکه خارج شدند.

به گزارش استناد نیوز، درحالی که صدا و سیما با مشکل جذب مخاطب مواجه است 2 برنامه محبوب که در نشاندن مردم پای برنامه های تلویزیون ایران موفق بودند به دلایل متفاوت از جدول پخش برنامه های شبکه سوم حذف شدند. مهمترین دلیل عدم پخش برنامه 90 مشکلات بوجود آمده بین عادل فردوسی پور و فروغی مدیر جوان شبکه 3 عنوان می شود! اما موضوع مسابقه برنده باش متفاوت است، برنده باش به دلیل مشکلات شرعی که در تامین هزینه ها و اسپانسر برنامه وجود داشت با واکنش مراجع تقلید و تذکر رهبری انقلاب حذف شد و با جذب اسپانسر و تغییر شیوه درآمدزایی برنامه احتمالا به شبکه سوم باز خواهد گشت.

احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما اظهار داشت: شورای نظارت بر صداوسیما فردا (دوشنبه) میزبان میرباقری معاون سیما، شهریاری معاون اداری و مالی سازمان، فروغی مدیر شبکه سه و مهدوی‌مهر مدیر کل بازرگانی سازمان خواهد بود.

وی افزود: حضور میرباقری و شهریاری برای بررسی اتفاقات پیرامون برنامه ۹۰ خواهد بود. اینکه برنامه ۹۰ پخش خواهد شد یا نه همه بستگی به جمع‌بندی و توضیحات ارائه شده در شورا دارد.

قاضی‌زاده در ادامه یادآورد شد: بررسی نحوه درآمد، بحث بازرگانی، مسابقات اپلیکیشنی و ستاره مربع‌ها و ادامه پخش برنامه «برنده باش» نیز مربوط به حیطه مالی سازمان است که این موضوع نیز فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار