حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی شد\

حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی شد

  • کد خبر: 216542
  • چاپ
  • انتشار: 15 ارديبهشت 1398 - 16:08

استنادنیوز؛ با گذشت ۷ ماه از حضور «حسین انتظامی» در سرپرستی سازمان سینمایی، حکم ریاست او بر این سازمان از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

حکم ریاست حسین انتظامی بر سازمان سینمایی صادر شد

حسین انتظامی در آبان‌ماه سال گذشته به عنوان سرپرست سازمان سینمایی، سمعی و بصری معرفی شد.

او دو هفته قبل و در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره ماندن یا رفتنش از این سازمان گفته بود: در بدو ورود به سازمان سینمایی اعلام کردم اگر دو شرط محقق شود حضورم در سازمان مستمر خواهد بود؛ یک اینکه من با توجه به پیشینه فرهنگی که دارم بتوانم برای سینما کار موثری کنم و دوم اینکه سینماگران من را بپسندند. این روزها مشغول جمع بندی و ارزیابی این مسایل هستیم.

به نظر می‌رسد انتظامی برای ماندن در سازمان سینمایی به جمع‌بندی رسید و شب گذشته (شنبه ۱۴ اردیبهشت) بدون اعلام فراگیر در رسانه‌ها، حکم ریاست خود را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به حسین انتظامی آمده است: «نظر به تعهد، سابقه و توانایی مدیریتی ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، در رشد و اعتلای کیفی سینمای کشور و توجه به تولیدات متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی، صیانت از حریم اخلاق و هنجارهای ملی، شکوفایی اقتصاد سینما و حضور فعال تر در بازارهای جهانی شکوفا باشید. توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

انتظامی در حال حاضر دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم هست. او پیش از این دو انتصاب، به مدت ۴ سال (از سال ۹۲ تا ۹۶) عهده‌دار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار