رشد ۶۰ درصدی بیمه دانا در شاخص فروش با اجرای مهردانا\

رشد ۶۰ درصدی بیمه دانا در شاخص فروش با اجرای مهردانا

  • کد خبر: 216553
  • چاپ
  • انتشار: 17 ارديبهشت 1398 - 09:17

استنادنیوز؛ نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، عملکرد مثبت این شرکت در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و از آغاز فصل شکوفایی و به بار نشستن تلاش‌های بیمه دانا در طول سال جاری خبر داد.

دکتر ابراهیم کاردگر در گفت و گویی، با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه در سال ۹۶ ، از رشد قابل ملاحظه بیمه دانا در ابتدای سال جاری خبر داد.

 وی با تاکید بر اینکه در40 روز ابتدایی سال جدید شاهد رشد ۶۰ درصدی در شاخص فروش بودیم، اجرای موفق طرح مهر دانا را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در این رخداد ذکر کرد و افزود: این در حالی است که هنوز به رغم رایزنی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های کشوری برای پیوستن به این طرح،  بیشترین رشد کسب شده مربوط به بیمه‌گذاران خرد است.

 مدیرعامل بیمه دانا، بحث سودآوری را  یادآور شد و اظهار داشت: تلاش ما حذف پرتفوی زیان‌آور و حرکت به سمت جذب پرتفوهای سودده  است که در این خصوص اجرایی شدن طرح مهردانا کمک قابل توجهی به این مسئله کرده است.

دکتر کاردگر،  توانمندی کارکنان و پتانسیل فنی حاکم بر شرکت را عامل موثری برای کسب موفقیت‌های بیشتر دانست و گفت: مسلماً با افزایش رشد فروش درست و وصول به موقع مطالبات، در کنار اجرای موفق طرح مهر دانا، می‌توانیم به پرتفوی سودده دست یابیم که برای سهامداران و سایر ذینفعان و شرکت خوشایند باشد.

 وی با مرور ویژگی‌ها و مزایای طرح مهر دانا در جهت تحقق خواسته‌ها و انتظارات سهامداران، از تمامی مدیریت‌های فنی و روسای شعب خواست با افزایش تلاش‌ها و تمدید قرارداد‌های سودده و نیز با تجزیه و تحلیل مناسب ریسک، شرکت را در رسیدن به اهداف عالی یاری کنند.

 مدیرعامل بیمه دانا، بیشترین رشد سهام در اردیبهشت ماه جاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: بهترین راه برای افزایش پرتفوی شرکت، معرفی حضوری طرح مهر دانا به بیمه‌گذاران و مشتریان است، زیرا برای اولین بار چنین طرحی در صنعت بیمه کشور عملیاتی شده که تقویت اقتصاد خانوار هدف اصلی آن به شمار می‌رود، لذا انتظار داریم تمامی کارکنان در جهت معرفی این طرح به جامعه هدف، کوشش مجدانه‌ای داشته باشند.

دکتر کاردگر، تغییر در شیوه فروش و ساختار تولید را عامل تعیین‌کننده‌ای در تقویت شاخص‌های رشد و عملکرد عنوان کرد و افزود: افزایش حدود اختیارات، درجه بندی شعب، یکسان سازی استراتژی فروش، استفاده از داشبورد مدیریتی، ارتقای سطح آموزش، تاسیس شعب جدید و هوشمندکردن نظارت بر فرآیند پرداخت خسارات از اقدامات موثر و مطلوب در جهت ارتقای رشد و بالندگی بیمه دانا خواهد بود .

وی در بخش پایانی سخنان خود، ساماندهی بایگانی‌های شرکت،کادرسازی نیروی‌انسانی، مجوز صدور به نمایندگان توانمند، تحقق بودجه در هر فصل و اتصال بیمه‌های زندگی به بخش واقعی اقتصاد را از عوامل مهم در رشد سازمانی عنوان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار