رضیان؛ نمی توانیم جواب درستی به دغدغه و نگرانی مردم بدهیم!!\

رضیان؛ نمی توانیم جواب درستی به دغدغه و نگرانی مردم بدهیم!!

  • کد خبر: 216571
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1398 - 07:58

استنادنیوز؛ نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط زندگی سخت شده است و فضایی درجامعه ایجاد شده که نمی توانیم جواب درستی به دغدغه و نگرانی مردم بدهیم .

عبدالله رضیان در گفت و گویی، با بیان اینکه بیشترین خسارت سیل اخیر مربوط به حوزه کشاورزی بوده است،اظهار کرد: برای نخستین بار پرداخت خسارت در این حوزه صورت گرفته است که قابل توجه نبوده اما توانسته قدری از گرفتاری و آلام مردم را کاهش دهد.

وی با اشاره به پای کار بودن مردم، دستگاه های اجرایی، نیروهای سپاه و ارتش در بحران سیل اخیر یادآور شد: با وحدت رویه و همدلی که بین اقشار مختلف مردم ایجاد شد توانستیم بخشی از مشکلات مناطق سیل زده را برطرف کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعلام اینکه با بالا رفتن نرخ دلار، قیمت ها نیز در کشور چندین برابر افزایش یافته است، ادامه داد: شرایط زندگی سخت شده است و فضایی درجامعه ایجاد شده که نمی توانیم جواب درستی به دغدغه و نگرانی مردم بدهیم .

رضیان در ادامه سخنانش با اشاره به وضعیت جاده جویبار به قائمشهر افزود: این جاده به یک شرمندگی برای ما تبدیل شده ، درحالی که یک ماه است پیمانکار غیر بومی برای اجرای این طرح انتخاب شده و فرد مورد نظر قیر را گرفته اما عملا کاری درانجام این پروژه انجام نداده است‌.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای تعریض محور ساری به بابلسر ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، تصریح کرد: برای روکش آسفالت سه راه میارکلا و لاریم‌ نیز انتخاب پیمانکار انجام شده و این طرح نیز به زودی اجرایی می شود.

نماینده مردم جویبار، قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافق افزایش قیمت بنزین در کشور نیستم، افزود: آحاد مجلس مخالف طرح افزایش قیمت بنزین با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار