قداست رسانه ها ثمره شهدای رسانه هاست\
  • حجت الاسلام علیرضا پناهیان :

قداست رسانه ها ثمره شهدای رسانه هاست

  • کد خبر: 21659
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1395 - 19:22

شهدای رسانه بزرگترین خدمت را برای قداست بخشیدن به رسانه کردند.

به گزارش استناد نیوز ،حجت الاسلام علیرضا پناهیان بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اربعین شهید محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما و اولین سالگرد داوود جوانمرد از شهدای مدافع حرم این سازمان افزود: قیام اباعبدالله(ع) از جنس رسانه و هدف ایشان انتقال پیام به مظلومان تاریخ برای ایستادگی در برابر ظالمان بود.
وی در این مراسم که در حضور خانواده و همکاران این دو شهید در مسجد بلال برگزار شد، تاکید کرد: به همین دلیل اهالی رسانه باید قداست رسانه را بشناسند، به این شکل حرمت رسانه افزایش می یابد، هر کسی وارد رسانه نمی شود و برکت کار رسانه بیشتر می شود.
پناهیان گفت: در رسانه زحماتی کشیده می شود که با پول قابل قدردانی نیست.
به گفته این استاد حوزه علمیه و دانشگاه، رسانه هایی مانند صدا وسیما از حالت بیان صرف اخبار خارج می شوند و با تصاویری که نشان می دهد، موثرتر هستند.
وی کار رسانه را مقدس و وظیفه انبیا و اولیا دانست و افزود: اما در غرب از افرادی در رسانه های مختلف استفاده می کنند که هنجارها و اصول را زیرپا می گذارند تا بتوانند بر مردم تاثیر بگذارند.
پناهیان گفت: شهید خزایی آبروی رسانه است. شهیدان خزایی و جوانمرد کار مهمی کردند، نخست آنکه محیط رسانه را قداست بخشیدند و دیگر آنکه وقتی کسی می خواهد وارد رسانه شود از این به بعد باید تکلیف خود را با شهادت معلوم کند.
شهید محسن خزایی خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما 22 آبان ماه در حلب سوریه در حال خبررسانی توسط تروریست های داعش به شهادت رسید.
داوود جوانمرد از کارکنان سازمان صدا وسیما نیز سال گذشته در سوریه شهید شد. مراسم سالگرد شهید جوانمرد و اربعین شهید خزایی به همت مرکز بسیج صدا وسیما برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار