تقدیر معاون وزیر نفت از مدیر عامل شرکت گاز مازندران\

تقدیر معاون وزیر نفت از مدیر عامل شرکت گاز مازندران

  • کد خبر: 216616
  • چاپ
  • انتشار: 22 ارديبهشت 1398 - 13:25

استنادنیوز؛ معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز مازندران در راستای مدیریت بحران سیل اخیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، در متن تقدیرنامه  "حسن منتظر تربتی"  مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران  به "جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز مازندران آمده است :

 بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس اینجانب از تلاشها و کوششهای خستگی ناپذیر و در خور تحسین جنابعالی و همکاران خدوم و ساعی آن شرکت در جهت مقابله با سیل در آن استان ابراز می دارد.

بدون تردید هماهنگی، پیگیری و مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده با هدف مدیریت بحران با توجه به نزول بارشهای آسمانی و ایراد صدمه به خطوط تغذیه و شبکه با توجه به سرعت و حجم آب، بار دیگر نمونه ای باشکوه از توانمندیهای صنعت گاز و تجلی اراده استوار و گران سنگ خدمتگزاران این مرز و بوم در شرکت ملی گاز ایران را به نمایش گذاشت که در این مسیر همراهی، همدلی و تعامل سازنده و موثر مردم شریف استان بسیار ارزنده و ماندگار خواهد ماند.

امید است همواره و در تمامی عرصه های خدمت و فعالیت، توفیق تغییرات مثبت و تاثیرگذار را کسب نموده و در پناه الطاف الهی پیروز و سربلند باشید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار