تبیین گام دوم انقلاب با به كارگیری نسل جوان تحقق می یابد\

تبیین گام دوم انقلاب با به كارگیری نسل جوان تحقق می یابد

  • کد خبر: 216636
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 12:06

استنادنیوز؛ مهندس رضا غفاری با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: تبیین گام دوم انقلاب با به کارگیری نسل جوان تحقق می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در اولین جلسه خود با مشاوران جوان این شرکت بیان داشت: مقام معظم رهبری بازیگران نقش دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و ما امروز سرافرازانه با سربلندی کلام رهبر انقلاب را در کنار کلام امام خمینی(ره) تبیین می کنیم.

وی افزود؛ گام دوم انقلاب تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان که به‌مثابه منشوری برای دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی خواهد بود و فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

مهندس غفاری با اشاره به فاصله صف و ستاد در این شرکت، گفت: باید امورهای 18 گانه توزیع نیروی برق مازندران به توانمندی کامل برسند تا فاصله بین صف با ستاد کم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: از نیروهای نخبه و جوان که به پختگی سازمانی در این شرکت رسیده اند با خلاقیت های که دارند استفاده خواهیم کرد.

رئیس گروه مشاوران جوان شرکت توزیع نیروی برق مازندران در ادامه این جلسه با اشاره به ماموریت های گروه مشاوران جوان گفت: این کارگروه در سه بخش ماموریت های عمومی ، توسعه ای و تخصصی فعالیت دارد.

میر محمد محمدی افزود: ما در گروه مشاوران  جوان اعتقاد داریم با توجه به تاثیر گذار بودن هر یک از اعضای گروه در واحدهای تخصصی مربوطه  ،می توانیم ایمان داشته باشیم به خودمان که با حمایت ارکان اصلی شرکت و به خصوص مدیرعامل ، در سازمان بهبود ایجاد کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار