تصویب ایجاد سه منطقه آزاد در مازندران\

تصویب ایجاد سه منطقه آزاد در مازندران

  • کد خبر: 216639
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 12:26

استنادنیوز؛ پس از ماه ها تلاش و پیگیری پیشنهاد ایجاد سه منطقه آزاد در بابلسروفریدونکنار نوشهر و امیرآباد به تصویب کارگروه تخصصی مناطق آزاد کشور رسید.

 این خبر در حالی ۲۴ اردیبهشت بر روی خروجی ها قرار گرفت که ولی الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران و عضو هیات رئیسه فراکسیون_گردشگری و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی در نشستی که سه شنبه بیستم فرودین ماه سال جاری به اتفاق اعضای این فراکسیون با " مرتضی_بانک " دستیار رئیس_جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار کرد نوید اخباری مسرت_بخش را به مردم مازندران داده بود.

 نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار که به همراه احمدی_لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در جلسه مذکور حضور داشتند بلافاصله در اولین جلسه مجمع_نمایندگان مازندران با استاندار مازندران محتوایات مهم این جلسه در مجلس را به سمع و نظر مجمع و استاندار مازندران می رسانند و در ادامه با حمایت نمایندگان و پیگیری احمد حسین_زادگان این پیشنهاد امروز به تصویب کارگروه تخصصی مناطق آزاد می رسد.

 ولی الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان مازندران در همین زمینه گفت:

ایجاد سه لکه از استان به عنوان منطقه آزاد خواست جمیع_نمایندگان مازندران بود که با حمایت نمایندگان و پیگیری استاندار مازندران امروز در کارگروه تخصصی مناطق آزاد به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این پیشنهاد در کارگروه تخصصی مناطق آزاد اولین مرحله تحقق آرزوی_دیرینه_مازندرانی_ها در ایجاد سه نقطه از استان به عنوان منطقه آزاد است و از امروز به بعد مراحل_قانونی آن باید دنبال شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار