هزار و 137 خانواده شاهد و ایثارگر مازندران جهت دریافت وام به بانکهای عامل معرفی شدند\

هزار و 137 خانواده شاهد و ایثارگر مازندران جهت دریافت وام به بانکهای عامل معرفی شدند

  • کد خبر: 216640
  • چاپ
  • انتشار: 25 ارديبهشت 1398 - 12:46

استنادنیوز؛ معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد مازندران گفت: تاکنون هزار و 137 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مازندران برای دریافت وام مسکن به بانکهای عامل معرفی شدند.


به گزارش ایثار واحد مازندران، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه از تخصیص اولیه هزار و 817 فقره وام مسکن برای جامعه ایثارگری استان خبر داد و گفت: تعداد هزار و 137 تن از پدران، مادران، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز مازندران جهت دریافت وام مسکن به بانک های عامل صادرات، ملت، رفاه کارگران، سپه، تجارت، مسکن و ملی معرفی شدند.
حسین اصغری در خصوص نحوه پرداخت وام مسکن به ایثارگران اظهارداشت: معرفی شدگان به بانک های عامل بر اساس ثبت نام ایثارگر در سامانه سجایا و خروجی اولویت های اول تا هشتم با اولویت پرداخت به ایثارگران گروه اولویت اول تا سوم صورت گرفته است.
معاون تعاون بنیاد مازندران افزود: در راستای تعامل، هماهنگی و تسهیل در روند پرداخت وام به ایثارگران، جلسات حضوری و دو طرفه از سوی مدیر کل بنیاد مازندران با مدیران بانک های عامل استان برگزار شده است.
وی تصریح کرد: در زمینه معرفی و تخصیص سهمیه ابلاغی وام مسکن به ایثارگران، جلسه کارگروه مسکن ایثارگران با هماهنگی بنیاد و نمایندگان بانکهای عامل در استانداری تشکیل گردید تا خللی در مراحل جذب و پرداخت وام مسکن به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از سوی بانک ها ایجاد نگردد.
 معاون تعاون بنیاد مازندران با اشاره به اینکه پس از معرفی ایثارگران عزیز به بانک های عامل، پیگیری جذب سهمیه های تخصیصی وام مسکن از ابتدا در دستور کار بنیاد بوده است عنوان کرد: همکاران بنیاد در ستاد استان و بنیادهای تابعه، با جدیت و نظارت کامل، سهمیه های تخصیصی وام مسکن ایثارگران را بصورت روزانه رصد می کنند تا حق ایثارگر تضییع نشود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار