حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است\
  • دکتر سهمانی؛

حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است

  • کد خبر: 216660
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1398 - 08:27

استنادنیوز؛ مدیر عامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است که می تواند زمینه های بهبود مستمر را فراهم سازد و بسترساز بهره‌وری سازمانی شود.


دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
وی افزود؛ فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: کارگزاران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی با ایفای نقش ویژه خود در کسب اطلاع از محیط پیرامون سازمان و همچنین انتشار اخبار و اطلاعات سازمانی به جامعه ذی نفعان نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌کنند و به منزله دریچه های ارتباط سازمان با جامعه، زمینه های بقاء، دوام و تعالی آن را مهیا می‌سازند.
دکتر سهمانی بیان داشت: فعالان این عرصه و حوزه روابط عمومی در سازمان، حلقه ارتباطی قدرتمندی هستند که زمینه های تعامل ذی نفعان با مدیران عالی را تسهیل نموده و بستری برای تفاهم بین الاذهانی با مخاطبان در عرصه های رقابتی فراهم می نمایند.
وی گفت: حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است که می تواند زمینه های بهبود مستمر را فراهم سازد و بسترساز بهره‌وری سازمانی شود. کارگزاران این حوزه مجموعه ای از وظایف و مسئولیت هایی را برعهده دارند که با عمل به آنها، سازمان می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری طی طریق کند و به اهداف راهبردی خود تحقق بخشد. با بهره گیری از ابزارهای در اختیار این حوزه می‌توان در بین کارکنان حس تعلق و تعهد سازمانی را تقویت کرد. تسهیل ارتباطات میان بدنه بانک و مدیریت عالی و نیز بسترسازی برای مشارکت تمامی ارکان از جمله وظایف این حوزه است که تأثیر بسزایی در ایجاد انسجام سازمانی دارد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: روابط عمومی همچنین با تسریع در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صریح درون و برون سازمانی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است. این حوزه همچنین با کمک به جامعه پذیری کارکنان و تعمیق و تقویت فرهنگ سازمانی، دوام و بقای سازمان را تضمین می کند.
وی افزود؛ باردیگر ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار